Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، میرزانژاد سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه خمام گفت: همزمان با چهل یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سومین کاروان دانش آموزی راهیان نور منطقه خمام ا عازم مناطق عملیاتی جنوب کشورشدند تا یاد و خاطره شهیدان دوران ۸ سال دفاع مقدس را زنده نگه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مراسم بدرقه دانش آموزان به اردوی راهیان نور، افزود:تشریح و تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب مهمترین هدف از اعزام راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است.

سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه خمام بابیان اینکه، اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی با مشارکت بسیج دانش آموزی و سپاه ناحیه مقداد است، گفت: در این سفر ۷۲ دانش آموز پسر خمامی به مدت ۴ روز از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

میرزانژاد در پایان تصریح کرد: دانش آموزان در این اردوی چهار روزه از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، اروند کنار، آبادان، خرمشهر و شلمچه بازدیدمی کنند.

 

انتهای پیام / ق 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر اخبار دانش آموزی مناطق عملیاتی سال دفاع مقدس دانش آموزان راهیان نور منطقه خمام دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در این جشنواره ۱۰۰۰ گروه برتر از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ شرکت دارند. پرورش روحیه کارآفرینی و مهارت آموزی دانش آموزان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در سطح خاورمیانه، هر ساله در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود. لکوکاپ با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به دانش آموزان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش آموزان رقابت کنند.

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی