Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد دلق پوش پیش از ظهر چهارشنبه با اشاره به اینکه علیرغم سخت‌ها و محدودیت منابع مالی تلاش گران عرصه تولید و صنعت چرخ اقتصاد کشور را می‌چرخانند، اظهار کرد: استان گیلان توفیقات خوبی در حوزه صنعت و تولید را داشته است.

وی در ادامه به حضور و مشارکت بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: این موضوع نشان دهنده وجود امنیت در حوزه سرمایه گذاری در استان گیلان و حمایت مسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به اقدامات انجام در استان در قالب کارگروه‌های رفع موانع تولید و رونق تولید، اقتصاد مقاومتی، افزود: استان گیلان در این بخش‌ها در سطح ملی از جایگاه خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به بهره برداری از ۲۷ طرح صنعتی و تولیدی با سرمایه گذاری هزار و ۳۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در استان گیلان، گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۸۸۴ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

دلق پور با تأکید بر اینکه همدلی، همکاری و بسیج امکانات می‌تواند سبب رونق بیشتر شود، تصریح کرد: حضور بخش خصوصی بسیار تأثیر گذار است.

کد خبر 4845439

منبع: مهر

کلیدواژه: صومعه سرا رونق تولید سرمایه گذاری بخش خصوصی دهه فجر بوشهر انتخابات 98 شیراز بارش برف ایلام قزوین شهرکرد ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس سرمایه گذاری استان گیلان بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست بررسی مشکلات کارخانه «بافت بلوچ» ایرانشهر، اظهار داشت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند.

وی افزود: بخش خصوصی متقاضی سرمایه‌گذاری در استان است بنابراین باید روند سرمایه‌گذاری در منطقه را تسهیل کنیم و در دادن فرصت سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی اهلیت سرمایه‌گذار را در نظر بگیریم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید یک نشست اختصاصی برای کشت پنبه در استان تشکیل شود چرا که باید از این ظرفیت برای تکمیل فرآیند ریسندگی و بافندگی و خودکفایی در این حوزه بهره گیری کرد.

گفتنی است، در پایان این جلسه ایمیدرو موظف شد تا پایان سال، واحد تولیدی ریسندگی را جهت تکمیل فرآیند فرآوری پنبه فعال کند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت و بانک‌های گیلان
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند