Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره راهداری خلخال گفت: ریزش بهمن در گردنه پیریوسف خلخال در جاده هشتجین پاکسازی شد. ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،  به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، معروف خسروی اظهار داشت: به‌دنبال بارش برف و کولاک شدید در محور خلخال به هشتجین در گردنه پیریوسف ریزش بهمن ساعاتی تردد از محور خلخال به هشجین را با مشکل روبه‌رو کرد که با تلاش 3 ساعته راهداران 500 متر در محدوده این گردنه از برف و بهمن پاک‌سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شدت باد سبب شکسته‌ شدن توده عظیم برف در کنار جاده شده بود که با سقوط به جاده کاملاً این جاده را مسدود کرده و عبور از آن غیرممکن بود.

مسیر 160 روستای اردبیل بازگشایی شد؛ کولاک مسیر 270 روستا را مسدود کردراه دسترسی به 324 روستای کردستان همچنان مسدود استراه ارتباطی 750 روستا در استان کرمانشاه مسدود شد؛ راه‌های اصلی استان باز است

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال تصریح کرد: در حال حاضر به‌دنبال کولاک شدید و وزش تندباد از شب گذشته راه بیشتر روستاهای خلخال مسدود شده بود که از صبح امروز عملیات بازگشایی آغاز و در برخی از روستاها همچون روستای بفراجرد و روستای گورانسراب، وارث آباد و آل‌هاشم‌ بارها محور روستایی بازگشایی شد که متاسفانه شدت تندباد سبب مسدودی دوباره آنان شده است.

خسروی افزود: در حال حاضر در بخش شاهرود راه روستاهای لرد، میانرودان، لرد به کرین، کرین به تیل،گلوزان، فرج آباد، روستای کردنشین الکش و چملوگبین، احمد آباد و روستای شیخ علیلر، گندم آباد، کهل دشت، دیلمده و در بخش مرکزی محمود آبا، سوران، اسمرود و یوزناب و وارث آباد مسدود است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: بازگشایی راه‌های همچنان با حضور 10 اکیپ راهداری در روستاها ادامه دارد و در محور اصلی خلخال به اسالم نیز شدت کولاک امروز یک دستگاه وانت نیسان حمل علوفه را واژگون کرد.

انتهای پیام/132/ح

R41374/P/S6,49/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا

پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.


معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.


رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد