Web Analytics Made Easy - Statcounter

۵۸ طرح عمرانی با ۳۲۶ میلیارد ریال اعتبار و ۶۳ طرح اقتصادی با ۹۰ میلیارد ریال سرمایه و ایجاد اشتغال برای ۱۰۰ نفر از طرح‌هایی بود که در سفر روز چهارشنبه قتح‌الله حقیقی به ماهنشان، افتتاح و یل کلنگ‌زنی شد.

افتتاح فاز اول طرح آبرسانی آب شُرب روستاهای قره‌گول و برون‌قشلاق، کلنگ‌زنی فاز دوم طرح آبرسانی به روستاهای منطقه، تحویل خودروهای آمبولانس به شبکه بهداشت و درمان و تحویل تراکتور به کشاورزان منطقه از جمله این طرح‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با خانواده شهید ابوطالب حسنی در روستای ایلی بلاغ، دیدار با خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در روستای برون‌قشلاق و دیدار عمومی با مردم روستای برون‌قشلاق در مسجد این روستا از دیگر برنامه‌های سفر استاندار زنجان به ماهنشان بود.

فرماندار ماهنشان در حاشیه این برنامه‌ها گفت: در ایام‌الله دهه فجر در مجموع، ۲۷۳ پروژه در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

مجتبی نوری ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، افزود: ۲۷۱ مورد افتتاح و ۲ مورد نیز کلنگ‌زنی با حضور مقامات استانی است.

وی اظهار داشت: احداث فضاهای آموزشی، آبرسانی، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی، جدولگذاری، بهسازی و زیرسازی معابر روستایی، نوسازی شبکه برق، احداث پست برق، پروژه‌های پرورش ماهیان سردابی و آبیاری تحت فشار از جمله پروژه‌های عمرانی این شهرستان هستند.

نوری خاطرنشان کرد: ۲۵ برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در راستای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد امید و نشاط و بیان دستاوردهای انقلاب در ۴۱ سال گذشته در ماهنشان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری جشن انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم شهری، روستایی و عشایری و دانش‌آموزان و دانشجویان، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه ماهنشان، دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، طنین ندای «الله اکبر» در شامگاه ۲۱ بهمن، حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای ماهنشان و دندی و دهستان‌ها و روستاها از جمله برنامه‌های فرهنگی است.

فرماندار ماهنشان گفت: تبیین افکار بلند حضرت امام خمینی(ره)، بیانیه گام دوم انقلاب، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت و گرامیداشت چهلمین روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش مهمترین محور برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان است.

برچسب‌ها فرمانداری ماهنشان ماهنشان افتتاح طرح استانداری زنجان فتح‌الله حقیقی زنجان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماهنشان افتتاح طرح استانداری زنجان فتح الله حقیقی زنجان دهه فجر ماهنشان افتتاح طرح استانداری زنجان فتح الله حقیقی زنجان دهه فجر دیدار با خانواده برنامه ها کلنگ زنی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۳۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر شنبه در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در محل سپاه استان، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام راحل سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی اظهار کرد: تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بو د و فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است. نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است و این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهادها به نظرات مقام معظم رهبری است.

خاتمی، به اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

وی افزود: سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است و پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه امروز بالاترین سطح اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح شاهد هستیم، تصریح کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده و تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی می‌بایست برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

کد خبر 6089860

دیگر خبرها

  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد