Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-27@14:44:35 GMT

8 مورد از مهارت‌ها و دوره‌های آنلاین یادگیری

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۴۱۸۷

8 مورد از مهارت‌ها و دوره‌های آنلاین یادگیری

ایتنا - با تسلط بر مهارت‌های اساسی برنامه نویسی، در این حوزه موفق شوید.
چنانچه به دنبال حرفه و آینده شغلی مناسبی هستید، وقت خود را تنها صرف جست‌‌وجو برای برنامه‌‌نویسی اختصاص دهید. در حال حاضر، مشاغل مرتبط با برنامه‌نویسی به صورت گسترده قابل مشاهده است که شما می‌توانید از این مزیت با شرکت در دوره‌های آنلاین و کسب آموزش بهره برده و در نهایت؛ یکی از حوزه‌های برنامه‎‌نویسی را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا و به نقل از mashable، هشت مورد از بهترین دوره‌های آموزش حرفه‌ای آنلاین در انگلستان تایید شده است.
هر یک از دوره‌های آموزشی، به شرح مختصری از پرکاربردترین زبان‌های برنامه نویسی، اعم از پایتون و جاوا می‌پردازد. شناخت زبان جاوا و پایتون، آشنایی با خصوصیات و تفاوت‌های اساسی که بین زبان جاوا و پایتون وجود دارد،  می‌تواند در تصمیم‌گیری شما برای انتخاب زبان کمک کند و این برنامه‌ها برای تمامی افراد مبتدی تا افرادی که از توانایی نوشتن کد برخوردار هستند، مناسب خواهد بود.

تمامی فناوری‌های عظیم اعم از گوگل، اینستاگرام و فیس‌بوک از یک پایگاه داده استفاده می‌کنند که توسط برنامه‌هایی مانند پایتون ایجاد شده است و شما می‌توانید با مهارت‌های جدید خود، از جدیدترین و بهترین وب سایت‌ها کمک بگیرید.

اگر به دنبال صرفه‌جویی در زمان و یادگیری تمام مهارت‌های عمده و مورد نیاز برای برنامه‌نویسی هستید، می‌توانید از طیف گسترده‌ای از دوره‌های آنلاین راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. برای دسترسی آسان به این دستورالعمل‌ها، در حال حاضر، ما برخی از محبوب‌ترین دوره‌های آموزشی موجود را یافته و آن را گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید روش موثر برای تفکیک این برنامه‌ها را دریافت نمایید.
برنامه‌نویسی پایتون در میان توسعه‌دهندگان
•    تصویر: پیکسل.
•    دوره جامع و مفید
•    بیش از 33 ساعت ویدیو آموزشی
•    قابلیت دسترسی مداوم

این برنامه محبوب به تسلط شما بر برنامه‌نویسی کمک خواهد کرد. با استفاده از این دوره، می‌توانید به ساختارهای داده پایتون اعم از رشته‌ها، لیست‌ها، دیکشنری‌ها و موارد دیگر دسترسی یابید. همچنین، می‌توانید از منابع پویا اعم از فیلم‌ها، آزمون‌ها، بخش‌های نگارشی و چالش‌های کد نویسی استفاده کنید.
جاوا، از زبان‌های برنامه نویسی سطح بالا
•    تصویر: پیکسل
•    آموزش خوب برای آزمون اوراکل جاوا
•    دوره جامع
•    قابلیت دسترسی مداوم
•    80 ساعت ویدیو آموزشی
•    دسترسی مداوم

 دوره کامل توسعه دهنده جاوا یک دوره فوق العاده حرفه‌ای است که تمام موارد مورد نیاز برای تسلط بر جاوا را به شما آموزش می‌دهد. همچنین با آزمون اوراکل جاوا میتوانید، گواهینامه آن را دریافت نمایید.

جاوا اسکریپت، بهترین مورد برای توسعه دهندگان
•    تصویر: پیکسل
•    ویدیو آموزشی 28 ساعته
•    دسترسی مداوم
•    منابع فراوان

در این برنامه قادر خواهید بود تا به راحتی به مسائل رسیدگی کرده و کدها را سازماندهی کنید، نحوه برنامه‌ریزی را یاد گرفته و زبان جاوا اسکریپت را حل کنید. مهارت‌های خود را به سطوح جدید برسانید و از دانش خود استفاده کنید تا به دلیل اصلی کدنویسی پی ببرید. با این دوره کامل جاوا اسکریپت، از فردی مبتدی به یک توسعه دهنده پیشرفته تبدیل شوید.
بهترین روش برای توسعه دهندگان بازی
•    تصویر: پیکسل
•    برای مبتدیان خوب است
•    فیلم 15 ساعته
•    دسترسی مداوم

توسعه دهندگان بازی پودینگ باید به طور قطع این دوره را در نظر بگیرند، زیرا می‌تواند شما را به یک توسعه دهنده با تجربه تبدیل کند.
بهترین برای توسعه دهندگان وب
•    تصویر: پیکسل
•    منابع خوب فراوان
•    ویدیو آموزشی 45 ساعت
•    دسترسی مداوم

این دوره آموزشی دارای  منابع زیادی است که به شما کمک می‌کند تا در مهارت‌های توسعه وب خود پیشرفت کنید.
بهترین روش برای ایجاد هوش مصنوعی
•    تصویر: پیکسل
•    برنامه های خوب در دنیای واقعی
•    دسترسی مداوم

هوش مصنوعی را با این دوره پیشرفته در پایتون بسازید. وقت آن است که از مهارت‌های برنامه نویسی که اخیراً آموخته‌اید استفاده کنید و گامی موثر را برای حل مسائل دنیای واقعی شروع کنید. این دوره با داشتن بیش از 16 ساعت ویدیو آموزشی پیرامون انواع مقالات و منابع برای یادگیری است.

 

بهترین وب‌سایت‌های وردپرس
•    تصویر: پیکسل
•    منابع خوب فراوان
•    دسترسی مداوم
این دوره به شما کمک می‌کند تا با قدرت کامل یک سایت وردپرسی را راه‌اندازی کنید. بروزرسانی جدید در سال 2019 نیز این دوره را با آخرین استانداردها همچون یک درس سه بخشی کاملاً جدید در مورد کدگذاری انواع بلوک‌های سفارشی برای ویرایشگر بلوک جدید گوتنبرگ در وردپرس همراه کرده است.

بهترین روش برای ایجاد برنامه
•    تصویر: پیکسل
•    منابع خوب فراوان
•    برنامه های کلون سازی عملی است
•    دسترسی مداوم

با بیش از 32 ساعت ویدیو آموزشی و 100 مقاله مختلف، شما می‌توانید برنامه عالی بعدی را بسازید. این روش شامل کلون کردن برنامه‌های اینستاگرام، Uber و Flappy Bird است.
با داشتن دوره‌های آموزشی برنامه‌نویسی، می‌توانید از یک مبتدی به یک توسعه دهنده متخصص تبدیل شوید.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: برنامه نویسی وردپرس برای توسعه دهندگان یک توسعه دهنده برنامه نویسی بهترین روش دوره های آموزشی دوره های آنلاین دوره های آموزش شما می توانید استفاده کنید جاوا اسکریپت برنامه ها زبان جاوا مهارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ابلاغ آیین‌نامه جدید مدارس غیردولتی وضعیت نظارت بر شهریه، ساعت کار و بیمه معلمان را شرح داد. - اخبار اجتماعی -

بهنام نیک‌نژاد؛ مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره ابلاغ آیین‌نامه جدید مدارس غیردولتی و ساماندهی وضعیت شهریه این مدارس گفت: طبق این قانون سامانه نظارت بر مدارس غیردولتی با هدف شفاف سازی ایجاد می‌شود البته این در گذشته ایجاد شده بود اما چون پشتوانه قانونی نداشت، عمدتاً مورد اعتراض مدارس قرار می‌گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که سازمان مدارس غیردولتی چگونه در سامانه نظارت بر وضعیت مدارس میزان شهریه دریافتی، تعداد کارکنان و وضعیت فضای آموزشی را نظارت می‌کند؟ عنوان کرد: وزارت آموزش و پرورش مکلف است حداقل 6 ماه بعد از ابلاغ قانون، سامانه الکترونیکی مدیریت، نظارت و ارزیابی مدارس و مراکز غیردولتی را ایجاد کند و تمام اطلاعات از جمله آمار کارکنان و دانش‌آموزان مدارس غیردولتی، فضا و نوع مالکیت، تجهیزات آموزشی، مجوزهای تاسیس و راه اندازی، شاخص‌های ارزیابی، میزان شهریه دریافتی، درآمد و هزینه‌ها را ثبت کند.

امکان نظارت مجلس

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در گذشته مدارس برای اعلام درآمد و هزینه‌ها همراهی نمی‌کردند، افزود: مجلس و سازمان مدارس غیردولتی به عنوان ناظر می‌تواند سامانه نظارت را رصد کنند؛ در گذشته معلمان مدارس غیردولتی همواره اعتراض داشتند که حقوق آنها اندک است هم اکنون سامانه نظارت می‌تواند درباره شفاف سازی مبالغ پرداختی به کارکنان مدارس شفافیت ایجاد کند.

پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته

وی ادامه داد: امکان ارزیابی و رصد سامانه شفافیت برای مدیران آموزش و پرورش و اعضای کمیسیون آموزش مجلس فراهم است همچنین اولیای دانش‌آموزان مدرسه می‌توانند به اطلاعات مربوط به فضا، نوع مالکیت، تجهیزات آموزشی، شاخص‌های ارزیابی و میزان شهریه دریافتی دسترسی داشته باشند، دریافت این اطلاعات جامع می‌تواند به اجرای رتبه بندی مدارس غیردولتی کمک کند.

نیک نژاد بیان کرد: والدین نسبت به شهریه بالای مدارس غیردولتی معترض هستند از سوی دیگر موسسان می‌گویند که چرا شهریه مدرسه را پایین تعیین می‌کنید، در گذشته چون نمی‌توانستیم اطلاعات مربوط به درآمد و هزینه مدارس را به صورت سامانه‌‌ای و آنلاین مشاهده کنیم در نهایت شهریه برخی مدارس بسیار زیاد و برخی پایین می‌شد.

حساب‌های مختلف مدارس باید ساماندهی شود

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه باید به وضعیت مدارس غیردولتی نظم داد، افزود: حساب‌های مختلف مدارس باید ساماندهی شوند و شفاف سازی به نفع موسسان و مردم است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان برداشت شهریه دریافتی اضافه از حساب مدرسه وجود دارد، بیان کرد: طبق قانون جدید امکان جریمه نقدی موسس تا 100 درصد شهریه ابلاغی کل دانش آموزان مدرسه در همان سال متناسب با مبلغ تخلف مالی وجود دارد، در گذشته جریمه نقدی وجود نداشت.

برگرداندن شهریه به مردم و جریمه مدارس

نیک نژاد ادامه داد: به مدرسه‌ای که بیشتر از شهریه مصوب دریافت کند فرصت می‌دهیم شهریه اضافه را به خانواده‌ها بازگرداند و بعد از آن برای مدرسه جریمه تعیین می‌کنیم روند کار بدین صورت است، وقتی در استان رای صادر شد که موسس مدرسه باید جریمه پرداخت کند 20 روز فرصت برای اعتراض دارد پس از آن پرونده در شورای سیاست‌گذاری و نظارت بر مدارس غیردولتی بررسی می‌شود، وقتی آنها جریمه مدرسه را تایید کردند، قطعیت یافته و از مدرسه دریافت می‌شود.

وی افزود: جریمه نقدی به حساب درآمدهای عمومی نزد خزانه داری کل کشور واریز و به طور کامل در اختیار صندوق حمایت از مدارس غیردولتی قرار می‌گیرد تا در راستای ارتقای کیفیت و عدالت آموزشی و پرورشی در مدارس غیردولتی مناطق محروم هزینه شود.

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: شهریه باید به حساب مدرسه واریز بشود و پس از در پایان سال تحصیلی اگر مبلغی باقی ماند، موسس می‌تواند به عنوان سود برداشت کند.

ساماندهی ساعت کار و بیمه معلمان

نیک نژاد درباره ساماندهی حقوق و بیمه معلمان مدارس غیردولتی عنوان کرد: در قانون جدید آمده است، ساعات فعالیت تمام وقت معلمان و کارکنان آموزشی غیر رسمی مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی شامل برنامه درسی ملی و فوق برنامه درسی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش و آمادگی برای حضور در کلاس درس، 30 ساعت در هفته و ساعات کار مدیران، معاونان و کارکنان اداری دفتری و خدماتی این مدارس و مراکز 36 ساعت در هفته با احتساب حضور در جلسات و شوراهای آموزشی، پرورشی و اداری مدرسه تعیین می‌شود.

وی ادامه داد: در گذشته قانون کار مبنا بود و با استناد به آن معلمان مدارس غیردولتی برای دریافت حقوق و بیمه کامل باید 44 ساعت در هفته تدریس می‌کردند اما اکنون در قانون جدید ساعت تمام وقت معلمان 30 ساعت است و موسسان مدارس غیردولتی و مهدکودک‌ها باید با رعایت این موضوع کارکنان خود را بیمه کنند و امکان رصد به صورت آنلاین برای سازمان مدارس غیردولتی وجود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا