Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که برای ساخت و  تکمیل ساختمان دانشکده پیراپزشکی و فن آوری نوین پزشکی حدود ۲۴۵ میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه وزارت بهداشت هزینه شده است.
ساختمان دانشکده پیراپزشکی و فن آوری نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مساحت ۶ هزار و ۳۸۰ متر مربع در چهار طبقه احداث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال ۷۱ در رشته کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی پی اچ دی ( phd) پذیرش دانشجوی خود را شروع کرد و رشته فن آوری نوین در ۲ رشته کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی از سال ۹۶  به علوم پزشکی مازندران افزوده شد.
رشته پیراپزشکی شامل فیزیوتراپی، بینایی سنجی، کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی (رادیولوژی)،کارشناسی تکنولوژی پرتودرمانی (رادیوتراپی)، کارشناسی ساخت پروتزهای دندانی، شنوایی سنجی، علوم آزمایشگاهی، هوشبری، اتاق عمل، اعضای مصنوعی، گفتار درمانی،کار درمانی، پرستاری،مامایی و علوم تعذیه است.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران  در حال حاضر در قالب هشت معاونت آموزشی، درمان ، بهداشتی ،تحقیقات و فناوری ، غذا و دارو ، امور اجتماعی ، دانشجویی و فرهنگی و توسعه مدیریت و منابع با بیش از ۱۹ هزار نیروی انسانی شاغل در ۱۱۱۰ خانه بهداشت روستایی، ۳۱۵ مرکز بهداشتی درمانی، ۵۴ پایگاه بهداشتی درمانی ، ۲۱ شبکه و مرکز بهداشت و درمان و ۲۵ بیمارستان به بیش از ۳ میلیون نفر جمعیت استان و بخش اعظمی از مسافران ، خدمات بهداشتی درمانی ارائه می دهد .
دانشگاه علوم پزشکی  مازندران همچنین با ۱۱ دانشکده در رشته های مختلف پزشکی با ۶ هزار دانشجو  دارد که یک هزار دانشجو در رشته پیراپزشکی و فن آوری نوین پزشکی تحصیل می کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت همچنین در سفر یک روزه اش به مازندران قرار است طرح توسعه مرکز آموزش و درمانی رازی قائمشهر را نیز افتتاح کند. این طرح با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال اجرا شده است و شامل بخش های بستری مسمومیت، بیماری عفونی، بیماری های داخلی و اداری مالی است.
افتتاح مرکز آموزی های الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه های عمرانی و زیرساختی دانشگاه علوم پزشکی است که با حضور وزیر بهداشت افتتاح می شود.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران  افتتاح هفتمین کنگره اخلاق پزشکی با سخنرانی دکتر نمکی و  بازدید از ۲ بیمارستان آموزشی و درمانی امام  خمینی (ره) و بوعلی شهر ساری را از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به این خطه شمال کشور اعلام کرده است.


 

برچسب‌ها ساری مازندران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری مازندران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دهه فجر سعید نمکی ساری مازندران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دهه فجر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بهداشتی درمانی میلیارد ریال وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه سجاد دادفرافزود :داوطلبان کنکور نوبت اول امسال استان کرمانشاه ۵۲ درصد در رشته تجربی شرکت کرده آمد .

وی افزود : آزمون رشته تجربی در صبح جمعه را ۱۲ حوزه در دانشگاه رازی، ۲ حوزه در دانشگاه صنعتی، پنج حوزه در دانشگاه آزاد اسلامی، ۵ حوزه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای، ۴ حوزه در دانشگاه پیام نور، و ۸ حوزه آموزش و پرورش اعلام کرد.

دادفر یادآور شد: ۸ حوزه دانشگاه رازی در پردیس مرکزی شامل دانشکده علوم پایه، مجتمع کلاسی، دانشکده اقتصاد و کارآفرینی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشکده تربیت بدنی، دانشکده برق و کامپیوتر، دانشکده نفت و پتروشیمی و دانشکده فنی و مهندسی و ۴ حوزه در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و دانشکده دامپزشکی، دبیرستان وابسته به دانشگاه دختران و پسران است.

رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری از صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در ۱۴ حوزه امتحانی استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

سجاد دادفر نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه  گفت: در نوبت اول آزمون سراسری ۳۹ هزار و ۳۸ نفر داوطلب در ۱۴ حوزه امتحانی در استان کرمانشاه با هم برقابت کردند که از مجموع داوطلبان نوبت اول کنکور در استان ۶۲ درصد یعنی ۲۴ هزار و ۲۴۲ نفر زن و ۳۸ درصد یعنی ۱۴ هزار و ۷۹۶ نفر مرد هستند

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی