Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@15:14:52 GMT

تمهیدات ترافیکی دربی استقلال-پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۴۴۶۵

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره تمهیدات ترافیکی شهرآورد پایتخت اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرآورد تیم‌های فوتبال پرسپولیس-استقلال در روز پنجشنبه(هفدهم بهمن ماه) برگزار خواهد شد، طبیعتاً کنترل ترافیک محدوده ورزشگاه آزادی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

اخبار اجتماعی - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: همکاران من از ۷ صبح روز پنجشنبه در معابر اطراف ورزشگاه آزادی مستقر خواهند شد و کنترل ترافیک را برعهده خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: رانندگان وسایل نقلیه به هیچ عنوان حق پارک کردن خودرو خود را در رینگ‌های اطراف ورزشگاه آزادی ندارند و توقف و پارک خودرو تنها در پارکینگ‌ها مجاز است.

سردار مهماندار گفت: هماهنگی‌های لازم با مسئولان ورزشگاه آزادی انجام شده است تا از همان ابتدای صبح درب پارکینگ‌ها باز شود تا شرکت کنندگان در این مسابقه بتوانند خودروهای خود را در داخل پارکینگ‌ها پارک کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: با توجه به حجم زیادی که برای حضور شرکت کنندگان در ورزشگاه پیش‌بینی می‌کنیم، طبیعتاً ظرفیت پارکینگ‌های اطراف ورزشگاه پر می‌شود، به همین خاطر توصیه می‌کنیم شهروندان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

او با بیان اینکه از ساعت ۱۲ ظهر فردا محدودیت‌های ترافیکی را در اطراف ورزشگاه آزادی اعمال خواهیم کرد، افزود: این محدودیت‌ها بستگی به ظرفیت پارکینگ‌ها دارد.

سردار مهماندار بیان کرد: این محدودیت‌ها از داخل آزادراه تهران-کرج خواهد بود و به خودروها اجازه ورود از داخل آزادراه به ضلع غربی و شرقی ورزشگاه نخواهیم داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهرآورد محدودیت های ترافیکی استقلال پرسپولیس فوتبال ورزشگاه آزادی محدودیت های ترافیکی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اطراف ورزشگاه آزادی محدودیت ها پارکینگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدی به پرسپولیس رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گیرند. رضا اسدی مهاجم گلزن سپاهان که در ۳ دیدار اخیر تیم خود به دلیل مصدومیت غایب بود، با رفع مصدومیت می تواند زردپوشان را در این دیدار مهم و حساس همراهی کند.

اسدی در بازی رفت تنها گل تیمش را برابر پرسپولیس به ثمر رسانده بود و انگیزه فراوانی برای درخشش در برابر هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دارد. قرار بود آخرین تست برای ارزیابی اسدی امروز گرفته شود که با موفقیت بود و او مشکلی ندارد. همچنین آخرین تمرین تیم سپاهان پیش از سفر به تهران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در زمین ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و تمامی بازیکنان در تمرین حاضر بودند.

محمد دانشگر که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود تنها بازیکن سپاهان است که احتمالا مورایس از او در بازی با پرسپولیس استفاده نمی کند.

کد خبر 6093525

دیگر خبرها

  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ در اطراف بازار اصفهان برای پارک موتورسیکلت‌ها + لیست پارکینگ‌ها
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم 
  • جابجایی هواداران خانم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی؛ علت چه بود؟ | ویدئو
  • پرچم های بزرگ پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه آزادی / فیلم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • اسدی به پرسپولیس رسید