Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون المپیکی دوومیدانی همچنان با سرپرست اداره می شود. اتفاقی که به قول مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان آفتی برای فدراسیون های ورزشی است اما تدبیری برای حل این معضل اندیشیده نمی شود.

با روی کار آمدن ایرج عرب به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی همه چیز به آرامی پیش می رفت تا اینکه با اعلام زمان ثبت نام از کاندیداهای ریاست انتخابات فدراسیون دوومیدانی علی دانشمندفر به عنوان دبیر مجمع این فدراسیون انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که مرسوم است دبیر فدراسیون عهده دار دبیری مجمع انتخابات نیز باشد.

زمزمه ها برای برکناری هاشم صیامی دبیر سابق فدراسیون دوومیدانی (در زمان مجید کیهانی) بالا گرفت و بالاخره پژمان معتمدی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون جایگزین صیامی شد.

اهالی دوومیدانی هنوز فراموش نکرده اند که معتمدی در گذشته بر سر مدرسی بین المللی در دوومیدانی و حواشی پیرامون ارتباط گیری شخصی با کنفدراسیون دوومیدانی آسیا با کیهانی رئیس وقت فدراسیون به مشکل خورده بود و اگر برکناری صیامی از پست دبیری به علت ارتباط خوبش با کیهانی و تاثیر احتمالی در روند انتخابات بوده باشد جایگزینی معتمدی با سابقه اختلاف نظر و قطع همکاری قبلی با کیهانی هم به هیچ وجه قابل قبول نیست.

با روی کار آمدن معتمدی خواه مستقیم و خواه غیر مستقیم افراد نزدیک به کیهانی از فدراسیون جدا شده و برخی که به هر دلیلی زوایایی با رئیس سابق فدراسیون داشتند جذب مجموعه شده اند. اتفاقی که صرف نظر از درست یا غلط بودنش در حیطه اختیارات و وظایف سرپرست موقت دبیری فدراسیون نیست و نخواهد بود.

علی رضایی رئیس کمیته رده های پایه فدراسیون دوومیدانی که در زمان فعالیت وی اتفاقات بسیار خوبی در رده های سنی پایه از مدال های متعدد بین المللی تا کسب رنک نخست برخی مواد در سطح بین المللی حاصل شد به تازگی استعفای خود را به عرب سرپرست فدراسیون داده است. چندی پیش نیز عباس فتحی رئیس کمیته مسابقات و لیگ فدراسیون در اعتراض به اقدامات سرپرست دبیری فدراسیون استعفا داده بود و با این وضعیت به نظر می رسد حلقه فعالان نزدیک به کیهانی در فدراسیون فعلی دوومیدانی روز به روز کوچک و کوچک تر شود.

رئیس کمیته فنی رده های پایه فدراسیون در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید استعفای خود عنوان کرد: در جلسه اخیر سازمان تیم های ملی در مورد جوانان نیز تصمیم گیری شد اما بزرگترین بی احترامی به من شد و از من دعوتی به عمل نیامد. من صلاح دیدم به این دلیل و دلایل متعدد دیگر ادامه کار ندهم و از آقای عرب بابت تمام لطفی که به من داشتند ممنونم اما متاسفانه برخی افراد در فدراسیون سیگنالهایی می دهند که به هیچ وجه مثبت نیست.

رضایی ادامه داد: عدم رعایت رفتار سازمانی توسط سرپرست دبیری، دخالت مستقیم و غیر مستقیم در کمیته رده های پایه، تغییر در برنامه مدون کمیته رده های پایه و دخل و تصرف در دعوت از ورزشکاران به تیم های ملی پایه و حتی صحبت از اعزام آنها به مسابقات تنها بخشی از سرفصل استعفای من است.

رئیس هیات دوومیدانی استان قم افزود: همینکه سرپرست دبیری فدراسیون اطلاع ندارد که در بحث تیم های پایه قرار است جلسه ای برگزار شود و به من به عنوان رئیس کمیته فنی رده های پایه اطلاع داده نمی شود خود ضربه بزرگی به دوومیدانی است.

وی تصریح کرد: در مسابقات بین المللی که چندی پیش برگزار شد تیم جوانان ما نیز شرکت کرد و به من گفته شد ورزشکاران تهرانی حق ندارند به هتل بیایند. این بی تدبیری شخص دبیر فدراسیون را می رساند. حتی در تهیه لباس متحد الشکل دونده ها نیز کوتاهی شد و آنها با لباس قرضی مسابقه دادند.

رضایی ادامه داد: موضوع فقط این نیست و در حال حاضر قراردادهایی در فدراسیون بسته می شود که ایجاد تعهد مالی می کند. اگر فدراسیون اندوخته ای داشته باشد مشکلی وجود ندارد اما آیا با این شرایط اقتصادی چنین اقداماتی که برای رئیس آتی فدراسیون بار شدید مالی دارد درست است؟

رئیس کمیته فنی رده های پایه ادامه داد: چندی پیش نیز با ابلاغ برای آقای شادمهر عملاً فتحی رئیس کمیته مسابقات را کنار گذاشتند. این اقدامات سرپرست دبیری برای آقای عرب که به خوبی کار سرپرستی را انجام می دادند نیز چالش هایی ایجاد کرده است.

وی افزود: اقدامات سرپرست دبیری قطعاً برنامه ریزی شده و مهندسی انتخابات است. البته روسای هیات های استانی با دیدی باز نگاه می کنند و اتفاقاً چنین اقداماتی کمک می کند تا اعضای مجمع ببینند با چه افرادی سر و کار دارند و در انتخاب گزینه اصلح ریاست بهترین کمک را می کند.

رضایی عنوان کرد: در این چند سال اتفاقات بسیار خوبی در بخش پایه دوومیدانی افتاد و امیدوارم نهالی که کاشته شده است به نتیجه برسد و در آینده نیز شاهد موفقیت های بیشتر دوومیدانی کاران جوان و نوجوان کشورمان باشیم.

کد خبر 4845076

منبع: مهر

کلیدواژه: دوومیدانی مجید کیهانی مسعود سلطانی فر تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کاراته لیگ جهانی کاراته وان دربی تیم فوتبال تراکتور کاراته تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد فرهاد مجیدی لیگ برتر والیبال فوتسال سرپرست دبیری فدراسیون فدراسیون دوومیدانی کمیته رده های پایه بین المللی چندی پیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی های پارالمپیک 2024 پاریس صبح امروز به ریاست سیدمحمد پولادگر سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک پاریس در محل این کمیته برگزار شد.

این نشست به ریاست سید محمدپولادگر سرپرست کاروان و با حضور مریم کاظمی پور نایب رئیس بانوان، علی اصغر حسن زاده سرپرست دبیر اجرایی و مسئول ستاد دائمی بازی ها، محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، محمدعلی حسین پور سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، میثم رجبی ذیحساب، امیر ماندگار فرد بازرس، مجید نیری جانشین رئیس آکادمی ملی پارالمپیک، حامد میرزاحسینی خزانه دار، کمال هوشیار سرپرست فرهنگی، حسن سلگی سرپرست بین الملل، مجتبی محمودی سرپرست پشتیبانی و حسن شکریان سرپرست روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

در این نشست مصوبات جلسه قبل ستاد بازی ها مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از انجام تست های سنجش ورزشکاران اعزامی ارائه شد و نقد و بررسی عملکرد روانشناسان در اردوهای تیم های ملی، اختصاص مکمل ها و نیز ارائه برنامه استفاده به فدراسیون ها از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود.

همچنین گزارشی از برگزاری دوره های آموزشی ویژه ورزشکاران و کادر فنی اعزامی به بازی های پارالمپیک پاریس ارائه و بر ایجاد شیوه های نوین جهت بهره برداری حداکثری از این فرصت آموزشی تاکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد