Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@09:27:38 GMT

زمان ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۴۸۵۵

زمان ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران

به گزارش اقتصادآنلاین، عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران درباره طرح ترافیک خبرنگاران اظهار داشت: امسال ثبت‌نام اهالی رسانه برای استفاده از سهمیه طرح ترافیک زودتر آغاز می‌شود و خبرنگاران می‌توانند از اول اسفند جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: اهالی رسانه تا پایان اسفند فرصت  دارند جهت ثبت‌نام برای استفاده از سهمیه طرح ترافیک اقدام کنند که برای این موضوع نیاز است از محل رسانه خود معرفی‌نامه دریافت و همراه 10 اثر مشابه سال پیش در سامانه تهران من بارگذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران  ادامه داد: خبرنگارانی که مایل به استفاده از سهمیه طرح ترافیک نباشند و یا به آنها تعلق نگیرد از کارت بلیت الکترونیک رایگان یکساله مترو و اتوبوس بهره‌مند خواهند شد.

سعیدیان‌فرد اشاره به اینکه سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران امسال افزایش نیافته و همان 3 درصد از کل سهمیه‌ها است گفت:‌حدود 2 هزار نفر از اهالی رسانه از سهمیه طرح ترافیک برخوردار خواهند شد.

وی اعلام کرد:‌طرح ترافیک برای خبرنگاران رزروی نیست ولی ساکنین محدوده طرح ترافیک و سایر شهروندان بدون سهمیه حتماً باید جهت ورود به محدوده طرح ترافیک رزرو طرح را انجام دهند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران  در پاسخ به اینکه پیش از این یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرده بود اگر خبرنگاران از سهمیه طرح ترافیک خود انصراف دهند می‌توانند از وام خرید دوچرخه و استفاده رایگان از دوچرخه‌های اشتراکی بهره‌مند شوند، گفت:‌این موضوع در مصوبه شورای شهر نبوده است و مسأله‌ای جدا از مصوبه محسوب می‌شود که معاونت حمل و نقل اگر برنامه‌هایی در سال آینده داشته باشد می‌تواند در این راستا اجرایی سازد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران طرح های ترافیک ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران استفاده از سهمیه طرح ترافیک طرح ترافیک خبرنگاران اهالی رسانه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی‌آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک را شاهد هستیم.

وی تردد در دیگر محورهای شمال همچون فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) را روان توصیف کرد و گفت: محور آزادراهی قزوین – کرج – تهران محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، ترافیک در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم‌آباد نیز سنگین است.

کد خبر 849340 منبع: ایرنا برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای تعطیلات خبر مهم پليس راهور

دیگر خبرها

  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد