Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران اعلام کرد: در نظر دارد به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن و مادر، از ۲۶ الی ۳۰ بهمن و در نقاط مختلف تهران برنامه‌های مختلف تفریحی، ورزشی، علمی و هنری برای شهروندان برگزار کند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، زهرا بهروزآذر ضمن تشریح این ویژه برنامه‌ها تصریح کرد: بخشی از این برنامه‌ها به صورت همزمان و هماهنگ در تمامی سرای محلات و برای تمامی بانوان شهروند برگزار می‌شود و بخشی دیگر با موضوعات تخصصی و به صورت متمرکز در چند نقطه از شهر تهران برگزار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در تشریح برنامه‌ای که در سطح سرای محلات برگزار می‌شود و تمام زنان شهر تهران به آن دعوت هستند، گفت: همه سرای محلات تهران، به صورت همزمان روز شنبه ۲۶ بهمن از ساعت ۱۵ الی ۱۷، ضمن برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه (س)، دورهمی و گپ و گفت: توسط کانون‌های مختلف زنان، میزبان بانوان تهرانی خواهند بود.

وی افزود: علاوه بر این برنامه، برنامه‌های دیگری شامل کمپین "جانِ زندگی" با هدف ایجاد فضای مثبت و حال خوب میان شهروندان، دو پنل تخصصی با موضوع زنان و فضا‌های شهری و زنان و سلامت با حضور صاحبنظران این حوزه ها، جامعه شناسان، روانشناسان و فعالان حوزه شهری و زنان و اصحاب رسانه، نمایشگاه عکس به مدت یک هفته با موضوع زنان و زندگی شهری و انتخاب عکس‌های برتر به همراه نشست‌های مرتبط در حوزه زن و رسانه و رویداد‌های تفریحی و ورزشی با همکاری سازمان ورزش نیز برگزار خواهد شد.

بهروزآذر افزود: برنامه‌ای هم برای بانوان شاغل در شهرداری در نظر گرفته شده که روز شنبه ۲۶ اسفند در برج میلاد با حضور شهردار و اعضای شورای شهر برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در پایان گفت: در برنامه ریزی‌های انجام شده سعی کرده ایم تا حد امکان از برگزاری برنامه‌های تکراری پرهیز کرده و با پیروی از شعار تهران شهری برای همه، گروه‌های مختلف زنان را مخاطب قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهردای تهران روز مادر شهروند شهر تهران شهرداری تهران سرای محلات برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید

دوازدهم اردیبهشت ماه مصادف با شهادت استاد علامه شهید مرتضی مطهری است، این شهید بزرگوار در شامگاه روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و به مقام شهادت نائل شدند.

شهید مرتضی مطهری یک معلم برجسته و یک انسان بزرگی بود به همین جهت و بزرگداشت مقام معلم روز دوازدهم اردیبهشت را در تقویم کشورمان روز معلم نامگذاری کردند. همه ساله در این روز در مدارس سراسر کشورمان ویژه برنامه‌های گوناگونی برگزار می‌شود.

به همین مناسبت باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از ویژه برنامه‌های خودتان در شهر‌ها و روستا‌ها فیلم و عکس (بدون لوگو) برای ما ارسال کنید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید