Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@18:18:47 GMT

بهره برداری از ۶ اقامتگاه بومگردی در سیاهکل

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۵۲۳۱

بهره برداری از ۶ اقامتگاه بومگردی در سیاهکل

محمد باقری  روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  این شش اقامتگاه برای گرفتن تسهیلات از سوی میراث  فرهنگی به سامانه کارا معرفی شده بودند که  حدود ۹ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند  و چهار میلیارد ریال هم  آورده داشتند و علاوه بر آن پنج واحد دیگر نیز مرمت شده است.

وی افزود : با افتتاح و بهره برداری از این شش اقامتگاه بوم گردی به طور مستقیم برای ۱۸ نفر شغل ایجاد شده است  با توجه به تنوع اقلیم و به دنبال آن تنوع فرهنگ و سابقه تمدنی سیاهکل و دیلمان  که به عنوان واحدهای مسکونی ویژه شمال کشور به عنوان یک نوع جاذبه برای مسافرانی است که وارد شهرستان می شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه  وجود اقامتگاه های بوم گردی به نگه داشت مسافر کمک بسیاری می کند خاطرنشان کرد:همچنین سه اقامتگاه بوم گردی دارای مجوز دیگر هم در شهرستان سیاهکل درحال فعالیت هستند و با توجه به اینکه هتل مناسبی در شهرستان ندارد این واحدها به اسکان مسافر کمک شایانی می کنند.

وی یادآورشد: اقامتگاه های بوم گردی خدمات دیگری نظیر ارائه غذای محلی، صنایع دستی و محصولات محلی به مسافران و گردشگران ارایه می دهند که امیدواریم با توجه به  توانایی های موجود در صاحبان اقامتگاه های این شهرستان  بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

باقری تاکید کرد : گردشگران  با اقامت در این واحدها  علاوه بر استفاده از طبیعت و فضای سبز  با  فرهنگ ، آداب و رسوم منطقه آشنا می شوند.

وی ادامه داد:  شهرستان سیاهکل از شهرستان های گردشگر پذیر استان گیلان محسوب می شود که  ۱۲ رستوران و یک هتل آپارتمان در این شهرستان  وجود دارد و تعداد زیادی خانه مسافر در این شهرستان فعالیت دارند که مسافران بیشتر در خانه مسافرها اسکان داده می شوند .

شهرستان سیاهکل با ۴۷هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری مرکز استان گیلان قرار دارد و این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و منطقه کوهستانی دیلمان است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا آداب و رسوم استان گیلان صنایع دستی طبیعت فضای سبز انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان سیاهکل اقامتگاه بوم بوم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه

آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه و ۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و خدماتی با حضور مدیران ارشدی شهری و اصحاب رسانه شامگاه _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ برگزار شد.

کد خبر 749372

دیگر خبرها

  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی در اردبیل مساعد نیست
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود