Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مارینا فاگو» مربی فرانسوی تیم ملی شب گذشته برای دیدن مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» به ایران آمد. اولین نمایش این فیلم در جشنواره فجر، شب گذشته در پردیس ملت (سینمای رسانه) بود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ استقبال مخاطبان از اولین اکران «جایی برای فرشته‌ها نیست» در سینمای رسانه باعث شد ظرفیت دوسالن در نظر گرفته تکمیل شود و باقی جمعیت در سالن سوم فیلم را تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایش، سام کلانتری (کارگردان)، حامد شکیبانیا (تهیه‌کننده)، دختران تیم ملی اسکیت‌هاکی ایران و مارینا فاگو(مربی‌ فرانسوی‌ تیم) و سایر عوامل فیلم همراه مخاطبان به تماشای«جایی برای فرشته‌ها نیست» نشستند.

مهمانان ویژه این اکران، علیرضا تابش(مدیر بنیاد فارابی)، ابوالفضل پورعرب، محمد حمیدی مقدم(رییس مرکز گسترش سینمای مستند)، مصطفی سنائی، آزاده اسماعیل‌خانی، دکتر موسی خانی(رییس روبوتیک کشور)، ایلخان نوری(رئیس فدراسیون نجات غریق و واترپلو)، سیدعبدی افتخاری(رئیس فدراسیون اسکی) و شیدا مهنام(دبیر کانون ایران شناسی) بودند که جسارت کارگردان و عوامل پروژه را در ساخت این مستند تحسین و آن را مستندی مهیج و دغدغه‌مند توصیف کردند.

مارینا فاگو، کاپیتان سابق تیم ملی هاکی زنان فرانسه و مربی فعلی تیم ملی اسکیت‌هاکی ایران است که در این مستند حضور داشته‌است. عوامل فیلم مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست»، همه عواید بلیت فروشی این فیلم در جشنواره فجر را به مردم سیل زده بلوچستان اهدا کرد‌ه‌اند.

فیلم جایی برای فرشته‌هانیست به کارگردانی سامکلانتری در اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، عنوان چهار جایزه مهم این جشنواره از جمله «بهترین فیلم مستند از نگاه تماشاگران» را به دست آورد و پس از آن در رقابت با ۹ فیلم مستند دیگر به جشنواره فیلم فجر راه پیدا کرد.

عوامل فیلم:

کارگردان: سام کلانتری

تدوینگر: هایده صفی‌یارى، آهنگساز: حبیب خزایى‌فر، مدیر‌فیلمبرداری: رضا‌تیموری، طراحی و ترکیب‌صدا: انسیه‌ملکی، صدابردار: شاهین پورداداشی، مدیر‌فنی پس‌تولید: اوژن سید اشرفی، مدیر‌تولید: محسن مرادی، مدیر رسانه: فرنوش آبا ، عکاس: حسن کمالی و طراح پوستر: مهدی آگاه‌منش.

محمدشکیبانیا  و محسن‌شاه‌محمد‌میراب تهیه‌کنندگى این اثر را به عهده داشته اند. این فیلم محصول مشترک موسسه فرهنگی‌هنری تنجرین و مرکز‌گسترش سینمای مستند و تجربی است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیلم اکران استقبال جایی برای فرشته ها نیست جایی برای فرشته ها نیست فیلم مستند عوامل فیلم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: از این تعداد هزار و 280 از طریق ماده 28 و  200 نفر دانشجویان متعهد خدمت هستند،این در حالی است که مجوع معلمان جذب شده در سال گذشته  800 نفر بوده است.

موسوی نژاد با اشاره به اینکه دولت برای حل مشکل کمبود معلم به دانشگاه فرهنگیان را تقویت کرده است گفت:با ورود دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1404 – 1405 مشکل کمبود معلم در آموزش و پرورش  رفع خواهد شد.

وی با اشاره کمبود کلاس درس بویژه در شهر بیرجند گفت:در سال تحصیلی گذشته  ساخت طرح های خوبی با کمک 320 میلیارد تومانی خیران و همچنین اعتبارات دولتی آغاز شده که امیدواریم  100 کلاس تا مهرماه امسال به بهره برداری برسد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به آغار ثبت نام کتب درسی میان پایه ها بصورت گروهی و فردی گفت: در خواست ما این است که والدین در زمان دریافت کارنامه،هزینه کتب و بیمه را پرخت کنند تا گروهی ثبت نام کنند.

دیگر خبرها

  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید