Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جمال پیله ور ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان اردبیل عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و بزرگداشت سردار سرافراز اسلام شهید قاسم سلیمانی همایش بزرگی با حضور آحاد مردم در دور دریاچه گردشگری شورابیل پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این همایش از ساعت ۹ صبح جمعه ۱۸ بهمن ماه برگزار شده و حضور آحاد مردم در این همایش آزاد است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل ادامه داد: به منظور تشویق حاضران به امر ورزش بعد از پایان همایش به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایز ارزنده نقدی و غیرنقدی اهدا خواهد شد.

پیله ور هدف از برگزاری چنین همایش‌هایی را توسعه ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط در بین خانواده‌ها دانست و یادآور شد: از دیگر رویکردهایی که در چنین برنامه‌هایی دنبال می‌شود، تشویق خانواده‌ها به امر ورزش و یادآوری توجه ویژه والدین نسبت به ورزش و تحرک سالم بدنی فرزندان است.

وی ادامه داد: پیش از این و همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به کشور در ۱۲ بهمن ماه همایش بزرگ دوچرخه سواری نیز با استقبال مناسب آحاد مردم در شهرستان اردبیل برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل بر لزوم هر چه پرشور برگزار شدن برنامه‌های ورزشی و فرهنگی پیاده سازی شده در طول ایام دهه فجر تأکید کرد و افزود: به هم افزایی رؤسا و عوامل هیئت‌های ورزشی برای برگزاری هر چه منظم برنامه‌های مرتبط در طول ایام دهه فجر شدیداً نیاز خواهیم داشت.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا انقلاب اسلامی پیاده روی دهه فجر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گردشگری انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان اردبیل آحاد مردم برگزار شد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر

همزمان با هفته عقیدتی سیاسی و معلم و سالگرد شهادت آیت الله شهید مرتضی مطهری ویژه برنامه‌های متنوعی در سراسر کشور برگزار شد. در حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی مراسمی برگزار شد و از معلمان بسیجی حوزه و رابط عقیدتی سیاسی حوزه و نیز از سرمربی حلقه‌های صالحین حوزه با اهدای جایزه تقدیر و قدردانی شد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

تجلیل از معلم‌های شهرستان خنج با اهدای گل + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آئینهای گرامیداشت هفته معلم در آذربایجان غربی
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان