Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قرنطینه کردن تیم خدمه پروازی چین به ایران، گفت: این پرواز شب گذشته برای بازگرداندن دانشجویان از چین به ایران انجام و به دلیل آنکه تمامی خدمه این هواپیما لباس ایمنی و وسایل موردنیاز برای کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا را رعایت کرده بودند بنابراین نیازی به قرنطینه نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این خدمه تماس مستقیمی با مسافران و دانشجویان این پرواز نداشتند و از خط قرنطینه این پرواز عبور نکرده بودند بنابراین نیازی به قرنطینه شدن نداشتند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری توضیح داد: این پرواز با نظارت مستقیم وزارت بهداشت انجام شده بود و تمامی اصول ایمنی از لحاظ شیوع ویروس کرونا رعایت شده بود.

جعفرزاده تأکید کرد: تمامی مسافران بلافاصله بعد از پرواز به دستور وزارت بهداشت وارد قرنطینه شدند اما خدمه به دلیل رعایت کردن تمامی اصول ایمنی و لباس ایمنی، نیازی به قرنطینه نداشتند.

گفتنی است شب گذشته شرکت هواپیمایی ماهان پروازی برای بازگرداندن دانشجویان از کشور چین به ایران انجام شده بود و اعلام کردند که خدمه این پرواز مانند سایر مسافران وارد قرنطینه نشدند که این موضوع باعث نگرانی مردم شده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی راه و شهرسازی چین به ایران لباس ایمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد

آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام فرودگاه ایلام، پرواز‌های شرکت‌های هواپیمایی آسمان و ایران ایر در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ در مسیر تهران - ایلام - تهران به علت پایین بودن دید افقی باطل اعلام شده است.

بارش شدید باران از صبح امروز مناطق مختلف استان ایلام را فرا گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • تلاش سیا برای سرقت زیردریایی هسته‌ای!
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه