Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@23:46:46 GMT

نمایی نزدیک از چهره احمق های درجه یک + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۵۸۹۲

نمایی نزدیک از چهره احمق های درجه یک + تصاویر

افکارعمومی جهان از نمای نزدیک چهره واقعی مسئولان آمریکایی که یک کمدی سیاسی را به نمایش گذاشتند را مشاهده کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این روزها سیاستهای کاخ سفید مشکلات زیادی را در جهان بوجود آورده است. در درون ساختار سیاسی این کشور نیز مشکلاتی میان مجلس نمایندگان و کاخ سفید وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز زمانی که «دونالد ترامپ» در مجلس نمایندگان حضور یافت با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا «نانسی پلوسی» دست نداد و نانسی پلوسی هم زمانی که رئیس جمهور آمریکا متن سخنرانی خود را به وی تحویل داد آنرا پاره کرد. این اتفاق در رسانه های آمریکایی بازتاب زیادی داشت. 

پس از پایان این جلسه، خبرنگاران به نانسی پلوسی می‌گویند: خانم پلوسی چرا کپی متن سخنرانی ترامپ را پاره کردید؟ که پلوسی پاسخ می‌دهد: «برای اینکه مانیفستِ دروغ بود». او در پرسشی دیگر این کار را مودبانه‌ترین کاری که می‌شد کرد، دانست.     افکارعمومی جهان از نمای نزدیک چهره واقعی مسئولان آمریکایی که یک کمدی سیاسی را به نمایش گذاشتند را مشاهده کردند.       پلوسی در حال پاره کردن متن سخنرانی ترامپ    در این جلسه اعتراض دموکرات ها به نطق ترامپ با پوشیدن لباس های سفید مشخص بود. همه زنان دموکرات عضو کنگره آمریکا به نشانه اعتراض به نحوه نگاه و نگرش ترامپ به زنان، لباسهای سفید بر تن داشتند.       جالب است که مقامات آمریکایی به واسطه سیاست زورگویی دارند سیاست‌های مختلف و یکسویه و استکباری خود را به اجرا می گذارند. موضوع «معامله قرن» که چندی پیش ترامپ به همران بنیامین نتانیاهو اجرای آنرا اعلام کردند یکی از همین طرح هایی است که از سوی بسیاری از سیاستمداران و کارشناسان بین الملل مورد تقبیح واقع شد.     رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنرانی هایشان درباره مقامات امروز آمریکا فرمودند: « بعضی از دولتمردان آمریکا وانمود می‌کنند دیوانه‌اند؛ بنده البتّه این را قبول ندارم، امّا حقیقتاً احمق‌های درجه‌ی یک هستند.»   انتهای پیام/      

منبع: دانا

کلیدواژه: مجلس نمایندگان متن سخنرانی نانسی پلوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نشستی خصوصی، دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، در یک نشست خصوصی و پشت درهای بسته در اقاماتگاه خود در فلوریدا، دولت جو بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

وی این مقایسه را در میانه اظهاراتش در خصوص پرونده های حقوقی علیه خود مطرح کرد و ضمن حمله به دادستان های این پرونده‌ها گفت: «این افراد یک دولت گشتاپو را اداره می کنند و این تنها چیزی است که آنها دارند. این تنها راهی است که آنها از نظر خود پیروز می شوند».

ترامپ سپس با بیان اینکه بایدن بدترین رئیس‌جمهوری تاریخ کشورمان است، افزود: «زمانی که متهم شدم، گفتم خوب، حالا زمان مبارزه است. او [بایدن] به شدت ناتوان و متقلب است. مقادیر زیادی پول از چین، روسیه، اوکراین و بسیاری از کشورهای دیگر گرفته است. او یک کلاهبردار است.»

وی همچنین جک اسمیت بازرس ویژه‌ای که دو پرونده فدرال علیه ترامپ را در دست دارد، «قاتل شرور» و «دیوانه» خواند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • یهودیان پرچم اسرائیل را وسط آمریکا پاره کردند+ فیلم
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • فیلم| سخنرانی باورنکردنی یک دانشجوی آمریکایی درمورد ایران/ایران مثل رگ‌های بدن در کل دنیا ریشه دوانده
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس