Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-07@08:24:44 GMT

قیمت سبد نفتی اوپک در کانال ۵۵ دلار قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۶۰۰۵

قیمت سبد نفتی اوپک در کانال ۵۵ دلار قرار گرفت

قیمت سبد نفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) با کاهش بیش از سه دلاری در محدوده ۵۵ دلار قرار گرفت.

 

به گزارش دبیرخانه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، قیمت سبدنفتی این سازمان دیروز به ۵۵ دلار و ۵۱ سنت رسید، در حالی‌که این رقم روز جمعه (۱۱ بهمن‌ماه) ۵۸ دلار و ۹۴ سنت بوده است.

 

سبدنفتی اوپک شامل ۱۳ نوع نفت‌خام اعضای این سازمان از جمله مخلوط الجزایر، گیراسول آنگولا، سبک رابی گابن، میناس اندونزی، سنگین ایران، سبک بصره، صادراتی کویت، السدر لیبی، سبک بونی نیجریه، سبک عربی عربستان، موربان امارات، مری ونزوئلا و جنو کنگو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قیمت نفت‌خام برنت و وست تگزاس اینترمدیت (WTI) نیز امروز (سه‌شنبه، ۱۵ بهمن‌ماه) و تا لحظه انتشار این خبر به ترتیب ۵۴ دلار و ۶۶ سنت و ۵۰ دلار و ۶۷ سنت به ازای هر بشکه بوده است.

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ۵۵ دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید چگونه اماراتی‌ها از پرورش و فرآوری شتر میلیون‌ها دلار کسب می‌کنند (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند پرورش و فرآوری شیر هزاران بز توسط کشاورزان استرالیایی (فیلم) فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو (فیلم) چگونه گوشت و پوست میلیون‌ها کروکودیل در کارخانه فرآوری می‌شود؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار
  • اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید
  • سرک دلار به کانال ۶۰
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • ببینید چگونه اماراتی‌ها از پرورش و فرآوری شتر میلیون‌ها دلار کسب می‌کنند (فیلم)
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز/ قیمت‌ها ریزشی شد
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست