Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، چهار سوال زیر بر اساس اطلاع دقیق از منابع مطلع پاسخ داده شده و در باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شده است.

 آیا دانشجویان و هموطنان ایرانی که امروز از چین وارد ایران شدند بدون قرنطینه به منزل رفتند؟

 -خیر. بر اساس اطلاعات کاملا معتبر تمام این افراد برای قرنطینه دو هفتگی به یکی از اماکن مناسب برای قرنطینه و اسکان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ کس بدون قرنطیه دو هفتگی رها نشده است.

بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات از وضعیت سلامت دانشجویان منتقل شده از چینآیا انتقال بیماران توسط نیرو‌های اورژانس با گان‌های سراسر پوشیده، به این معنی است که ویروس کرونا به ایران آمده است؟

- در نظام سندرمیک در هر جای ایران فردی با علائم اولیه مشکوک باشد باید تا مشخص شدن جواب آزمایش تحت مراقبت باشد. تمام مواردی که فیلم و عکسش در فضای مجازی منتشر شده موارد مشکوک هستند که تا جواب ویروس شناسی نهایی تحت مراقبت قرار دارند. هر بیمار با علائم تنفسی قرار نیست یک مورد قطعی باشد.

 آیا برخی اتباع غیر از ایران امروز با پرواز ایران به کشور وارد شده‌اند؟

-خیر. این هواپیما با کرویى که از ووهان به تهران پرواز کرده بود، عازم بغداد شده و سپس یک پرواز از بغداد به دمشق انجام خواهد داد و سپس بدون مسافر از دمشق به تهران پرواز کرده و در تهران هواپیما گراند شده و کروى پروازى آن موقع قرنطینه مى‌شوند. هیچ یک از مسافران غیر ایرانی در تهران پیاده نشده‌اند.بیشتر بخوانید: ایرانیان بازگردانده از چین آلوده نیستند آیا در بین مسافران ایرانی که به ایران آمدند کسی بیمار هست؟

- حدود ۸۰ نفر ایرانی ساکن ووهان چین بودند که از این تعداد ۵۰ نفر داوطلب بازگشت به کشور بودند. نیمی از این ۵۰ نفر که به کشور بازگشتند، خانم هستند و همه حال‌شان خوب است، جز یک نفر که علائم دارد. همه افراد تحت مراقبت قرار دارند.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماری واگیر وزارت بهداشت تحت مراقبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) جلسه جمعیت قمی‌های مقیم تهران

(تصاویر) جلسه جمعیت قمی‌های مقیم تهران

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • (تصاویر) جلسه جمعیت قمی‌های مقیم تهران
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • ۱۵۰۰ عمره‌گزار ایرانی از فرودگاه جده بازگشتند
  • طالبان خواستار بازگشت افغانستانی‌های مقیم خارج به وطنشان شد
  • سازوکار‌ها و آمادگی‌ها برای اجرای دور دوم انتخابات مجلس
  • ایران دیگر ظرفیت پذیرش اتباع افغانستانی جدید را ندارد
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار