Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: توجه به ورزش بانوان رشد و پویایی جامعه را به همراه دارد؛ چرا که بانوان پرورش دهنده و تربیت کننده فرزندان خود و آینده‌سازان کشور هستند. ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، شورای ورزش همگانی ظهر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل امور بانوان استانداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در سالن جلسات شهدای استانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری سمینار دانش‌افزایی تمدید مدرک مربیگری درجه 3 رشته‌های ورزش همگانیهیئت ورزش روستایی و محلی گامی موثر برای توسعه ورزش همگانی استگلایه شهروندان مشهدی از زیرساخت‌های نامناسب‌‌ ورزش همگانی در سطح شهر

 

مسئولان  بستر فعالیت و رشد مردم را در جامعه فراهم کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در این شورا ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: بی‌تردید پیروزی انقلاب اسلامی مرهون امام راحل و ظلم‌ستیزی مردم ایران است.

مصطفی آزاد بخت افزود: باید این را بدانیم مردم برای حفظ انقلاب و ایران از جان خود گذشتند و ما باید به این مردم صادقانه خدمت کنیم .

وی با اشاره به این که برنامه اداره کل ورزش و جوانان را در حوزه توسعه ورزش همگانی بررسی کردیم گفت: مسئولان باید بستر فعالیت و رشد مردم در جامعه را در برنامه خود در نظر بگیرند و ورزش تنها چیزی است که این بستر را فراهم می‌سازد .

معاون استاندار همدان عنوان کرد: در گام اول تدوین برنامه ورزش و جوانان همه ادارات باید پای کار بیایند و هیچ کس خساست به خرج ندهد.

آزادبخت با اشاره به اینکه نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند تصریح کرد: توجه به ورزش بانوان رشد و پویایی جامعه را به همراه دارد؛ چرا که بانوان پرورش دهنده و تربیت کننده فرزندان خود و آینده‌سازان کشور هستند.

وی تاکید کرد: همه بخش‌نامه‌ها در رابطه با ورزش به دستگاه‌های اجرایی داده می‌شود و در پایان کار باید دستگاه‌ها مورد ارزیابی قرار بگیرند.

مشارکت دستگاه‌ها در توسعه ورزش همگانی ضروری است

 معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این نشست با بیان این که یکی از وظایف مهم دولت‌ها ‌توجه به سلامت جسمی افراد جامعه است اظهار داشت: امروزه سبک زندگی مردم تغییر کرده و افراد جامعه به سمت کم‌تحرکی رفته‌اند.

عباس قهرمانی افزود: در این شرایط لازم است با طرح‌ها و برنامه‌های ویژه و نیز با مشارکت مردم در ورزش همگانی این مشکل را حل کنیم.
وی مشارکت همه دستگاه‌‌ها را در توسعه ورزش همگانی ضروری دانست و گفت:  رسالت وزارت ورزش و جوانان تامین امنیت سلامت مردم جامعه است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به این که در سال‌های آینده برنامه‌ای علمی برای فدراسیون ورزش همگانی و وزارت ورزش تدوین می‌شود عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان جدا از آن برنامه، برنامه ویژه‌ای در رابطه با توسعه ورزش همگانی طراحی کرده است.

قهرمانی با شرح برخی از اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در توسعه ورزش همدانی تصریح کرد: نزدیک به 21 درصد از مردم فعالیت بدنی دارند که ما برآنیم  با ایجاد محیط فعال، ایجاد مردم فعال و مشارکت جو ،ایجاد سیستم های فعال و در نهایت ایجاد جامعه فعال این آمار را افزایش دهیم.

وی با اشاره به این که برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی کلاس ضمن خدمت ورزش همگانی برگزار می‌کنیم اظهار داشت: شهرداری نیز با احداث جاده سلامت و نیز  دستگاه‌هایی که دارای فضای ورزشی هستند با اختصاص سانس رایگان در نوبت صبح و عصر  به کمک توسعه ورزش همگانی می‌آیند.

ضرورت توجه ویژه به ورزش بانوان

مدیرکل زنان و خانواده استانداری  همدان نیز در این شورا با تاکید بر توجه به جایگاه بانوان در توسعه ورزش همگانی اظهار داشت: باید نگاه ویژه‌ای در امر توسعه ورزش همگانی به بانوان داشته باشیم.

ربیعه علیمحمدی افزود: زنان روستایی و زنان کارگر باید در توسعه ورزش همگانی به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرند.

وی با تاکید بر این که احداث جاده تندرستی مناسب برای ورزش بانوان نیست عنوان کرد: فضای ورزشی روباز برای بانوان در سطح استان کم است و از مسئولان می‌خواهیم در پارک ها فضای مناسبی برای ورزش بانوان اختصاص دهند.

معاون امور اجتماعی استانداری نیز در این نشست با اشاره به برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان در توسعه ورزش همگانی اظهار داشت : این برنامه بسیار منسجم و خوب ارائه شده است.

نادری‌فر افزود: بحث جامعه فعال ،محیط فعال و مردم فعال در این برنامه آمده است و اگر به درستی اجرا شود در سال 99 شاهد رشد و جهش چشمگیری در ورزش استان خواهیم بود.

وی با اشاره به این که ورود فرمانداران در برنامه توسعه ورزش همگانی ضروری است تاکید کرد: مطرح شدن این برنامه در سطح شهرستان‌ها به بهتر اجرا شدن آن کمک می‌کند.

انتهای پیام/747/ ت

R41405/P/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان معاون سیاسی امنیتی استاندار توسعه ورزش همگانی ضروری توسعه ورزش همگانی توجه به ورزش بانوان رشد و پویایی جامعه استاندار همدان دستگاه ها مردم فعال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش هلال احمر در توسعه اجتماعی ستودنی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی عصر سه شنبه در جمع امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان دشتی اظهار داشت: از فعالیت‌ها و اقدامات جمعیت هلال احمر شهرستان در همه زمینه‌ها تقدیر می‌شود.

فرماندار دشتی با اشاره به جایگاه هلال احمر افزود: هلال احمر به عنوان مجموعه برخواسته از جامعه و همراه مردم در چارچوب خدمات دهی دولت به مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

بحرانی نقش هلال احمر در زمان سیل و زلزله را مهم عنوان کرد و بیان کرد: هلال احمر در مواقع بحران به خوبی ایفای نقش می‌کند.

وی اضافه کرد: نقش هلال‌احمر در توسعه اجتماعی مهم و کارآمد است و وابسته به هیچ جریان و گروه سیاسی نیست.

وی ادامه داد: حضور هلال احمر در بین اقشار مختلف جامعه ستودنی است.

بحرانی خاطر نشان کرد: در زمان کرونا هلال احمر نقش ارزشمندی در ریشه کن کردن این بیماری در سطح جامعه داشته باشد.

وی یادآور شد: نقش هلال احمر در توسعه اجتماعی و حفظ سلامت جامعه ستودنی است.

بحرانی بیان کرد: جایگاه و ظرفیت هلال احمر در بین مردم تبیین شود و جمعیت هلال احمر به عنوان جایگاه مردمی در مدیریت بحران همیشه سرآمد است

کد خبر 6099883

دیگر خبرها

  • تایید حقانیت بانوان تماشاگر در رای بازی سپاهان پرسپولیس
  • پویایی و نشاط جامعه در گرو تعلیم و تربیت صحیح است
  • نقش هلال احمر در توسعه اجتماعی ستودنی است
  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال گذشته
  • تقدیر از معلم باید به فرهنگ همگانی تبدیل شود
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • موسی عصمتی؛ شاعر روشندل: رسانه ملی با «سرزمین شعر» حرکت نویی را آغاز کرد
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است