Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@07:34:31 GMT

شیری؛ آماده تقابل با دفاع سابق فیورنتینا!

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۶۴۰۷

مهدی شیری مدافع راست تیم پرسپولیس امیدوار است در تقابل با هرویه میلیچ سربلند بیرون بیاید.

به گزارش "ورزش سه"، شیری که دومین سال حضور در پرسپولیس را آغاز کرده است، در شرایطی مقابل استقلال به میدان خواهد رفت که حالا تجربه حضور در دربی را نیز در کارنامه خود ثبت کرده و همچنین با جدایی حسین ماهینی، به تک مدافع راست پرسپولیسی ها تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دفاع راست 29 ساله در بازی دربی احتمالا مقابل هرویه میلیچ قرار خواهد گرفت. وینگ بک کروات تیم استقلال که سابقه بازی در فیورنتینا و عضویت در ناپولی را هم دارد و حالا یکی از بهترین چپ‌پاهای لیگ برتر به حساب بیاید. باتوجه به کیفیت بالای میلیچ در حمله و همچنین حضور عناصری مهدی ترابی و وحید امیری در خط حمله پرسپولیس، احتمالا دستور گل محمدی به شیری، حضور فعال تر در کارهای دفاعی باشد.

 

 

شیری که در دو بازی نخست نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشته، حالا آمادگی این را دارد که مقابل مدافع سابق فیورنتینا قرار بگیرد و باید دید که آیا توان هجومی او را خنثی خواهد کرد یا نه.

مهدی شیری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی شیری پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک

به گزارش ورزش سه  احتمالا در دیدار چهارشنبه شب پرسپولیس - سپاهان نسبت به بازی رفت  پنج بازیکنی که به صورت مشترک در هر دو تیم حضور داشتند غایب خواهند بود.

در بازی رفت دو تیم گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر ، سروش رفیعی  و میلاد سرلک از بین بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند در ارنج اصلی حضور داشتند ومسعود ریگی هم با سابقه حضور در سپاهان از دقیقه 89 وارد میدان شد.

در سوی مقابل احسان پهلوان ، رامین رضاییان ، رضا اسدی  و فرشاد احمدزاده هم با سابقه حضور در پرسپولیس مقابل تیم سابق شان در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفتند.در آن بازی شهریار مغانلو هم با سابقه بازی برای پرسپولیس از دقیقه 46 و شروع نیمه دوم به میدان رفت اما عیسی آل کثیر دیگر بازیکنی که سابقه پرسپولیسی داشت کاملا نیمکت نشین شد.

در آن دیدار رضا اسدی تنها گل سه امتیازی سپاهان را با یک ضربه ایستگاهی تماشایی به ثمر رساند اما شاید در بازی برگشت به علت مصدومیت حضور نداشته باشد.دیگر پرسپولیسی تیم سپاهان که احتمالا در بازی چهارشنبه شب غایب باشد فرشاد احمدزاده است که شاید جای او را اعرابی پر کند.

از بین پرسپولیسی‌های سپاهان احسان پهلوان نیم فصل از این تیم جدا شد و به فولاد پیوست.عیسی آل کثیر هم که به پرسپولیس برگشت و حالا قرار است مقابل تیم نیم فصل اول خود بازی کند.

در ترکیب پرسپولیس هم دانیال اسماعیلی فر محروم است و این بازی را از دست داده و میلاد سرلک هم برای گذراندن دوران سربازی خود راهی ملوان شده است .بدین ترتیب از جمع بازیکنانی که سابقه حضور در سپاهان را دارند گولسیانی ، سروش رفیعی ، ریگی و آل کثیر در ترکیب اصلی پرسپولیس حاضر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد