Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابی تیم ملی بانوان بمنظور حضور در رقابت های اسنوکر شش توپ جام جهانی بین سه بازیکن برتر رنکینگ کشوری برگزار و در پایان سارا بهاروندی با کسب بالاترین امتیاز موفق به کسب سهمیه برای اعزام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های انتخابی تیم ملی بانوان، چهاردهم تا شانزدهم بهمن ماه در پایگاه قهرمانی آزادی با حضور مریم اسدالهی نایب رئیس بانوان و کامران شهلا سرمربی تیم ملی و بمنظور حضور در رقابت های اسنوکر شش توپ جام جهانی برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتخابی بین پریسا درویشوند از استان قزوین، سارا بهاروندی از استان لرستان و ارمغان حسنی از استان اصفهان سه بازیکن برتر رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان انجام و طی آن سارا بهاروندی با برتری در مقابل حریفان خود موفق به کسب سهمیه برای اعزام به این رقابت ها شد.

مسابقات اسنوکر شش توپ جام جهانی بانوان نهم تا یازدهم اسفند ماه در دوحه قطر برگزار خواهد شد. شانزده بازیکن از کشورهای هند، چین، انگلستان، هنگ کنگ، ایران، تایلند، بلژیک، لتونی، روسیه، استرالیا، آلمان و آفریقای جنوبی در این رقابت ها حضور خواهند داشت. این در حالی است که فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر در ابتدا سهمیه ای را برای ایران در نظر نگرفته بود و با رایزنی های هاشم اسکندری رئیس فدراسیون یک سهمیه برای کشورمان به دست آمد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش بانوان اسنوکر بانوان سارا بهاروندی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود، با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

کد خبر 6088586 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی