Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) بیانیه گام دوم انقلاب را به منزله بالاترین سند راهبردی نظام بعد از قانون اساسی توصیف و تصریح کرد: می‌توان از این بیانیه به عنوان نقشه جامع پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی نام برد. ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از سپاه‌نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا حسنی‌آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) در همایش "گام دوم انقلاب؛ الگوی نظام انقلابی تمدن‌ساز" که از صبح امروز در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، با اشاره به محور‌های مهم بیانیه گام دوم اظهار داشت: رهبری حکیمانه امامین انقلاب اسلامی در پیروزی انقلاب، استقلال و تداوم چهل ساله نظام اسلامی، دفاع مقدس، سازندگی و مقابله با نفوذ و جنگ نرم دشمن (در قالب فتنه‌های پیچیده) و سایر موارد نقش مهم و اساسی داشته و و در تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت برتر منطقه‌ای و قرار گرفتن در میان ده کشور قدرتمند جهان براساس ارزیابی اندیشکده‌ها و سازمان‌های بین‌المللی، نقش تعیین‌کننده‌ای ایفا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیروزی انقلاب کبیر اسلامی به رهبری امام بزرگوار(ره) سبب شکل‌گیری هندسه نوین قدرت در جهان گردیده و استمرار این حرکت به رهبری مقام معظم رهبری(مد‌ظله‌العالی) به سوی ایجاد تمدن نوین اسلامی و پایه‌گذاری حاکمیت اسلام در جهان با زعامت حضرت ولی‌عصر(عج) ادامه خواهد داشت، این امر نقطه ثقل تقابل نظام سلطه با انقلاب اسلامی در عرصه تغییر فضای تمدنی جهان است.

قاضی زاده هاشمی: جوانگرایی در گام دوم به معنی تغییر پارادایم در اداره کشور استقالیباف: در گام دوم انقلاب  باید فرصت هایی که از مردم گرفته شده را به مردم برگردانیم/ جوانان باید محکم به میدان بیایندسردار سلیمانی: بسیج پرچمدار تحقق اهداف بیانیه گام دوم رهبر انقلاب خواهد بود

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) با بیان اینکه اجرایی شدن بیانیه و تحقق آرمان بلند آن مستلزم نفی استکبار و غلبه بر نظام سلطه، آینده‌پژوهی با هدف ساخت آینده مطلوب و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، گفت: بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب با ترسیم آرمان بلند انقلاب اسلامی، نسخه جهانی شدن انقلاب اسلامی مبتنی بر منظومه فکری رهبر حکیم و فرزانه انقلاب است که نیازمند تدوین الگوی تبیین، نظریه‌پردازی، گفتمان‌سازی و اجرای آن به منظور تحقق گفتمان غالب در عرصه انقلاب اسلامی و مطالبه‌گری عام در کشور و طراحی و تدوین نقشه راه عملیاتی و اقدام آن با نگاشت نهادی و تقسیم کار ملی با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود است.

سردار حسنی‌آهنگر بیانیه گام دوم انقلاب را به منزله بالاترین سند راهبردی نظام بعد از قانون اساسی توصیف و تصریح کرد: می‌توان از این بیانیه به عنوان نقشه جامع پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی نام برد. در مسیر طراحی، تدوین و اجرای نقشه راه عملیاتی آن تحول و تعالی در ساختارها و نظام‌های جاری و کارگزاران آن، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که نتیجه این تحول و تعالی، ارائه الگوهای اقتدار‌آفرین و جهان شمول در تراز انقلاب اسلامی و مدیران جهادی بوده و پیامد آن، شکل‌دهی نظام انقلابی تمدن‌ساز است.

وی با بیان اینکه ریل انقلاب اسلامی که به فضل الهی منتهی به آرمانش، تمدن نوین اسلامی خواهد شد، هنوز کامل نشده و نیازمند ارائه نظریه‌ها، مکتب‌ها، نظام‌ها و الگوهای عملیاتی مستحکم، غنی و جهان شمول در عرصه‌های یکپارچه فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، دفاعی و امنیتی حکمت بنیان است، گفت: دفاع مقدس به عنوان دانشگاه انسان‌ساز، موجب برداشتن گام‌های بلند و قوی شدن انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف به ویژه استقلال دفاعی و امنیتی شده است و قدرت بازدارندگی مؤثر انقلاب اسلامی را در مواجهه با نظام سلطه با طراحی و به‌کارگیری الگوی بومی سه بعدی دفاعی و امنیتی یعنی "رهبری حکیمانه، نظام‌ها و راهبردهای انقلابی، فرماندهان و مدیران جهادی برآمده از بین مردم به خصوص جوانان" بسیار ارتقا بخشید.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) با برشماری ویژگی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار شجاع و با تدبیر، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، چهره بین‌المللی مقاومت، تربیت‌یافته مکتب ولایت با تکثیر این الگو در محور مقاومت، توانست با کاهش فضای ژئوپولیتیک و شعاع اثر نفوذی تمدنی نظام سلطه در جغرافیای منطقه، به گفتمان و دامنه انقلاب اسلامی عمق بخشیده و اقتدار منطقه‌ای و بین‌المللی را به ارمغان آورد.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌ها، پژوهشگاه، مجتمع و مراکز علمی سپاه با محوریت دانشگاه جامع امام حسین(ع) با شعار "تزکیه، جهاد علمی، دانشگاه تمدن‌ساز" با مساعدت سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی ملی و بین‌المللی، اولین همایش بین‌المللی "گام دوم انقلاب، الگوی نظام انقلابی تمدن‌ساز" را در راستای گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری نخبگانی و عمومی طراحی شده ، پس از برگزاری 14 همایش و نشست علمی در دانشگاه‌های مختلف برگزار کرد.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) در پایان خاطرنشان کرد: این آغاز راه است و شکل‌گیری دبیرخانه دائمی همایش در دانشگاه جامع امام حسین(ع) یک نگاه و ضرورتی راهبردی است که نیازمند همت و همکاری جامعه نخبگانی و متصدیان امر است تا با ارائه اراده جمعی، عزم راسخ و برنامه‌ریزی دقیق علاوه برگفتمان‌سازی و تبدیل آن به گفتمان غالب عرصه انقلاب اسلامی، به احصای مدل‌ها و تولید الگوهای بومی پرداخته شود و در نهایت برنامه نقشه راه اقدامیان در افق‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت تدوین گردد.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سپاه پاسداران دانشگاه امام حسین (ع)

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه پاسداران دانشگاه امام حسین ع بیانیه گام دوم انقلاب سپاه پاسداران دانشگاه امام حسین ع فرمانده دانشگاه جامع امام حسین نظام انقلابی تمدن ساز بیانیه گام دوم انقلاب دانشگاه امام حسین انقلاب اسلامی دفاعی و امنیتی گفتمان سازی امام حسین ع بین المللی دانشگاه ها نظام سلطه نقشه راه نظام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه نخبگان در رفع مسائل نهاجا نقشی بی بدیل دارند، گفت: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم، پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیل دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند؛ زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.
وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد