Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@12:27:39 GMT

از اینترنت‌ خانگی برای خرید بلیت دربی استفاده کنید

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۶۸۱۱

از اینترنت‌ خانگی برای خرید بلیت دربی استفاده کنید

مدیر سامانه گیت‌های الکترونیک اعلام کرد: کسانی که از روی سرویس دهنده‌های اینترنت خانگی اقدام به خرید بیلت کردند، مشکلی برای وصل شدن به سامانه را ندارند.

به گزارش "ورزش‌ سه"  علی اصغر انتظار خیر، مدیر سامانه گیت‌های الکترونیکی در خصوص مشکلات به وجود آمده در راه فروش بلیت دربی بزرگ تهران گفت: کسانی که از روی سرویس دهنده‌های اینترنت خانگی اقدام به خرید بیلت کردند، مشکلی برای وصل شدن به سامانه را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر کسانی که مشکل داشتند با اینترنت خط موبایل وارد سامانه شدند. در تلاش هستیم تا این مشکل را هم حل کنیم. بخشی از مشکلاتمان هم ناشی از معضلات سخت افزاری است. تنها راه خرید بلیت، همین سامانه است و بلیت کاغذی به هیچ عنوان ارائه نخواهد شد. 

 

وی در ادامه در خصوص اینکه بلیت‌فروشی دربی تا چه زمانی ادامه دارد، گفت: بلیت فروشی اینترنتی تا دقیقه ۷۵ بازی ادامه دارد. ما مدت زمان خرید را کم کرده‌ایم و هوادارن باید ظرف مدت ۱۵ دقیقه خرید بلیت را انجام دهند و گرنه بلیتی برای آنها صادر نمی‌شود. اگر کسی پولی در سایت پرداخت کرده، اما بلیتی در کارتابل خود نمی‌بیند به این معنی است که بلیت برای او صادر نشده و پولش هم به او بازخواهد گشت. 

 

انتظار خیر در ادامه گفت: ما در بازی‌های قبلی بدون مشکل بلیت فروشی اینترنتی داشتیم، اما برای دربی به دلیل استقبال گسترده ما محدودیت‌های زیرساختی داریم و مشکلات دیگر هم هست که همه آنها به ما مربوط نیست.

طرفداران استقلال استقلال تهران پرسپولیس تهران دربی (داربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: طرفداران استقلال استقلال تهران پرسپولیس تهران دربی داربی بلیت فروشی خرید بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز صفحه اینستاگرامی برهان مبین، سامانه بلیت‌فروشی، در یک استوری اعلام کرد که علت تاخیر در شروع بلیت‌فروشی بازی پرسپولیس - سپاهان، عدم ارسال نامه باشگاه پرسپولیس بوده است.

باشگاه پرسپولیس نیز در یک اطلاعیه خطاب به هوادارانش نوشت: به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده و به‌زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت مربوطه برای هواداران فعال می‌شود.

در ادامه اطلاعیه آمده است: همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد و سامانه مربوطه منتظر اخذ مجوزهای لازم برای شروع بلیت‌فروشی است.

دیگر خبرها

  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • کاربردهای خلاقانه برای لپتاپ‌ها و کامپیوتر‌های قدیمی
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو