Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیث العذاری عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی عصائب اهل‌الحق اعلام کرد اخبار منتشر شده درباره ترور خزعلی صحت ندارد و وی در سلامت کامل به سر می‌برد.

این درحالی است که برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی سه شنبه شب با انتشار تصویری به نقل از شبکه سعودی "العربیه" مدعی ترور قیس الخزعلی در پی حملات هوایی امریکا در مرز عراق و ایران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قیس خزعلی در فهرست تروریسم آمریکا وزارت خزانه داری آمریکا در ۱۳ دی گذشته شیخ قیس الخزعلی و برادرش لیث را در فهرست تروریسم خود قرار داده بود.

ارتش آمریکا به دستور ترامپ در ۱۳ دی گذشته در یک عملیات پهپادی سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس رییس کل ستاد نیرو‌های الحشد الشعبی را در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد به شهادت رساند.

بعد از شهادت این دو سردار مقاومت، مطالبات گسترده سیاسی و مردمی برای اخراج نیرو‌های آمریکایی در عراق بالا گرفته و به گفته برخی از شخصیت‌های نزدیک به الحشد الشعبی مانند «ریان الکلدانی» رییس فراکسیون مسیحیان در پارلمان عراق، آمریکایی‌ها از بیم حملات انتقامی مقاومت اسلامی این کشور، خواستار فرصت دادن برای خروج از عراق شده اند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بی تابی قیس خزعلی بر سر پیکر حاج قاسم قیس خزعلی کیست؟ شیخ قیس خزعلی ظبی (عربی: قیس الخزعلی‎) (زاده ۱۹۷۴) سیاست‌مدار اهل عراق و دبیرکل گروه عصائب اهل حق است.   مدافعان عراقی «حرم زینب کبری (س)» در سوریه در یگانِ موسوم به «لشکرِ ابا الفضل العباس علیه السلام» سازماندهی شده اند، اعضای گروهی به نام «عصائب اهل حق» هستند که در سال ۲۰۰۴ میلادی، در عراق تاسیس شد. این گروه، از وفاداران به خاندانِ «صدر» بودند و در برابر اشغالگری آمریکا در عراق نیز، مقاومت سختی از خود نشان دادند.   «حجت الاسلام شیخ قیس خزعلی» دبیر کل فعلی «عصائب اهل حق»   قیس خزعلی ظبی در ایام حضور آمریکا در عراق به عنوان سخنگوی جریان صدر در مبارزه با نیرو‌های آمریکایی ایفای نقش می‌کرد. وی همچنین مدتی را در زندان‌های ارتش آمریکا در عراق گذرانده‌است. قیس خزعلی پس از آزادی از اسارت، مقاومت اسلامی عراق تحت عنوان عصائب اهل الحق را تشکیل داد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیس خزعلی آمریکا در عراق مقاومت اسلامی عصائب اهل حق قیس الخزعلی قیس خزعلی شیخ قیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی: نسخه آمریکایی آتش‌بس غزه بدتر و گمراه‌کننده‌تر است

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی درباره تهدیدهای مداوم مقامات رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به «رفح» در جنوب نوار غزه گفت حمله به رفح تنها به جنایت علیه غیرنظامیان منجر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، «محمد الهندی» در گفت‌وگو با «العربی الجدید» درباره مذاکرات آتش‌بس اعلام کرد: در عمل مذاکرات به حالت تعلیق درآمده است، اما از آنجایی که مذاکرات برای بازگرداندن اسرا از غزه مورد نیاز آمریکا و کابینه رژیم اشغالگر است، انتظار می‌رود که از سر گرفته شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره موضع مقاومت درباره پیشنهاد جدید آمریکا گفت: پیشنهاد آمریکا بر این اساس مطرح شد تا شکاف میان پیشنهاد مقاومت و پیشنهاد دشمن را پر کند، پس نسخه «بدتر» پیشنهاد رژیم اشغالگر با عبارت‌ها و تبلیغات «گمراه‌کننده» است و مقاومت با تاکید بر موضع خود به این پیشنهاد پاسخ داد.

الهندی ادامه داد: پیشنهادی که اخیرا به نام میانجی‌ها تبلیغ شد، یک پیشنهاد کاملا آمریکایی است و بنابراین کاملا تابع خواسته اسرائیل است و مقاومت نیز به آن پاسخ داد و جنبش جهاد اسلامی موضع جداگانه‌ای ندارد و حماس مجاز است در این زمینه به نام مقاومت مذاکره کند.

وی افزود: آنچه کابینه رژیم اشغالگر و بنیامین نتانیاهو (نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی) درباره مانع‌تراشی مقاومت ادعا می‌کنند، دروغی برای به تعویق انداختن و طفره رفتن از انجام معامله است. طرفی که مدام در حال عقب‌نشینی و مانع‌تراشی است، نتانیاهو است.

وی درباره تهدیدهای صهیونیست‌ها برای حمله به رفح نیز تاکید کرد: تهاجم به رفح به عنوان تصویری از پیروزی و دستیابی به هدف «درهم شکستن مقاومت» در رسانه‌ها تبلیغ می‌شود، اما در واقع مانند حمله به خان‌یونس، شمال یا مرکز نوار غزه خواهد بود و سپس ما به همان نقطه قبل از تهاجم باز می‌گردیم و این در حالی است که رژیم اشغالگر چیزی جز جنایت علیه غیرنظامیان به دست نیاورده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • واکنش رییس دانشگاه تهران به سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • جهاد اسلامی: نسخه آمریکایی آتش‌بس غزه بدتر و گمراه‌کننده‌تر است