Web Analytics Made Easy - Statcounter

نود و دومین شهرآورد پایتخت روز پنجشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی بین پرسپولیس و استقلال برگزار می‌شود. دیداری که با قضاوت بیژن حیدری و گزارش محمدرضا احمدی همراه خواهد بود.

احمدی قرار است برای هفتمین بار گزارشگر شهرآورد پایتخت باشد. او به رکورد ۶ گزارش پیاپی دربی هم رسید که تاکنون سابقه نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی پیش از این در ۶ دربی قبلی که گزارش کرده بیشتر برای سرخپوشان تهرانی خوش‌یمن بوده است.

سه مسابقه با برتری پرسپولیس به اتمام رسیده و ۲ دیدار برنده نداشته  و تنها یک بار استقلال موفق شده پیروز این مسابقه با گزارش محمدرضا احمدی باشد.

در ادامه نگاهی به دربی‌های همراه با گزارش محمدرضا احمدی می‌اندازیم:

دربی ۷۶: پرسپولیس ۰-۰ استقلال

دربی ۸۳: پرسپولیس ۴-۲ استقلال

دربی ۸۷: استقلال ۱-۰ پرسپولیس

دربی ۸۹: استقلال ۰-۰ پرسپولیس

دربی ۹۰: پرسپولیس ۱-۰ استقلال

دربی ۹۱: استقلال ۰-۱ پرسپولیس

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال محمدرضا احمدی شهرآورد تهران پروندهٔ خبری شهرآورد پایتخت در قلب زمستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال محمدرضا احمدی شهرآورد تهران باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال محمدرضا احمدی شهرآورد تهران گزارش محمدرضا احمدی شهرآورد پایتخت استقلال دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال در نبرد با تراکتور، برای بیست‌ودومین مسابقه پیاپی در فصل جاری توانستند شکست‌ناپذیر بمانند و حالا اگر در ۵ دیدار پیش‌رو روند شکست‌ناپذیری آبی‌ها تمدید شود، آن‌ها می‌توانند بار دیگر رکورد تاریخی سرخ‌پوشان پایتخت را در لیگ برتر بشکنند و بعد از تیمِ مجیدی، استقلالِ نکونام به دومین تیم شکست‌ناپذیر تاریخ لیگ برتر تبدیل خواهد شد.

سرخ‌پوشان پایتخت در اواخر لیگ ششم و اوایل لیگ هفتم با هدایت دنیزلی و قطبی، در ۲۶ بازی پیاپی شکست نخوردند و تا پیش از قهرمانی استقلال با مجیدی، رکورد بیشترین هفته پیاپی شکست‌ناپذیری در لیگ برتر ایران در اختیار پرسپولیسی‌ها بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد