Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور گفت: حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان از اهداف افتتاح دفتر نمایندگی این صندوق در استان‌ها است. ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، دفتر نمایندگی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در بوشهر ظهر امروز افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا تفاهم‌نامه سه جانبه بین شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته، مراکز علمی استان و نظارت استانداری بوشهر منعقد شد.

استاندار بوشهر در این نشست با بیان اینکه بوشهر پنجمین استان کشور است که صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در آن راه‌اندازی شده است اظهار داشت: با توجه به اهداف این صندوق امید می‌رود روند حمایت از شرکت‌های دانش بنیان استان توسط صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با جدیت دنبال شود.

عبدالکریم گراوند افزود: فعالیت صندوق حمایت از تحقیق و توسعه صنایع پیشرفته در مسیر توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام ارزشمندی است.

 مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته هم در این نشست گفت: راه‌اندازی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان بوشهر در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و تمرکززدایی از مرکز برای حمایت از این شرکت‌ها است.

رضا نقی‌پور بیان کرد: ارائه تسهیلات بانکی، خدمات، حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی، صدور ضمانت‌نامه برای شرکت‌های دانش‌بنیان بخشی از مزایای صندوق حمایت از صنایع پیشرفته است.

کردستان|طرح‌های نوآورانه و دارای فناوری نوین در کشور حمایت می‌شوند حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک در کردستان اساسنامه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته به تصویب رسید

وی با بیان اینکه وزارت صمت با تمام تلاش آماده خدمت و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است خاطر نشان کرد: این دفتر با هدف حمایت از طرح‌های دانش بنیان و دانشگاهی در راستای توسعه صنایع افتتاح دفتر نمایندگی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته پیشرفته در استان بوشهر راه اندازی شده است.

این تفاهم نامه با هدف تقویت اقتصادی دانش بنیان وتوسعه صنایع پیشرفته و خدمات مبتنی بر علوم و فناوری امضا شده است.

موضوع تفاهم نامه مذکور، مشارکت در شناخت اولویت‌های حمایتی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری، زمینه‌های مناسب صادراتی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی در صنایع پیشرفته و همکاری با هدف تبدیل ایده‌های فناوری و کارآفرینی به محصول یا خدمت و تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی است.

همچنین همکاری در زمینه توسعه بنگاه‌های فعال به‌ویژه گسترش فعالیت‌های تحقیق و توسعه و محصولات جدید از دیگر موضوعات تفاهم نامه مذکور است.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته صندوق حمایت از صنایع پیشرفته حمایت از شرکت های دانش بنیان توسعه صنایع پیشرفته دفتر نمایندگی دانش بنیان تفاهم نامه راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران

استاندار مازندران در نشست با شرکت‌های دانش بنیان، گفت: لازم است همه دستگاه‌های اجرایی مازندران حمایت از دانش‌بنیان‌های پارک علم و فناوری مازندران را در دستور کار قرار دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یوسف نوری در جلسه با دانش‌بنیان‌های مازندران با اشاره به ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی مازندران، اظهار داشت: مازندران همواره در المپیادهای علمی رتبه اول را دارد و از سال‌های نه چندان دور 20 مدال رنگارنگ از این استان داشتیم که بسیار ارزشمند است.
 
وی بر استمرار جلسات کاربردی و موضوعی بودن جلسات تاکید کرد و گفت: ایرادی که ما داریم؛ اسیر دوران مدیریت کلاسیک شدیم و این مدیریت باید به سمت مدیریت علمی و پیشرفته سوق پیدا کند.

استاندار مازندران افزود: دانش‌بنیان‌ها پیشران اقتصاد ما در همه زمینه‌ها هستند و مورد تأکید مقام معظم رهبری و دولت هستند، لذا حمایت، و هدایت نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان باید در برنامه مدیران ما باشد.

نوری ادامه داد: معیار ارزیابی مدیران کل استان در همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان است و این همکاری باید به صورت عملی و با بازخورد بالایی صورت بگیرد.

وی همچنین گسترش در بخش دانش‌بنیانی را با پیوست کیفیت مهم دانست و گفت: سرعت نباید ما را از کیفیت و هدف اصلی دور کند، ایجاد مراکز و شرکت‌ها باید مد نظر قرار گیرد و رعایت  تعادل بین آنها اهمیت دارد.

استاندار مازندران نخبگان  و استعدادهای دانش بنیان را جزوی از زنجیره توسعه برشمرد و افزود: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری در دستگاه‌های اجرایی به شدت ضروری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • تاکنون از ۳۹ شرکت دانش بنیان حمایت کرده ایم
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه