Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی بیان کرد: دشمن فکر می‌کرد با شهادت حاج قاسم سلیمانی می‌تواند نقشه‌های خود را در منطقه پیاده کند، اما شهادت او روح تازه‌ای به انقلاب داد و دوباره درمنطقه فضای جدیدی ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در آغاز گام دوم انقلاب وقایع بزرگی را در دنیا شاهد هستیم که بخشی از آن مربوط به منطقه ما خاورمیانه است زیرا دارای ذخایر مختلفی است که باعث شده چشم طمع جهان خواران به آن باشد.

  معاون فرهنگی قوه قضائیه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دست بیگانگان را از کشور کوتاه کرد، ادامه داد: اکنون منطقه نیز از دست آمریکا خارج شده و این موضوع برایشان خیلی سخت و سنگین است و تلاش‌های زیادی برای استحکام خود در منطقه انجام می‌دهند به طوری که در بیش از ۱۰۰ پایگاه نظامی بزرگ و کوچک ایجاد کردند و با انواع کار‌های جاسوسی و نظامی تلاش دارند تا این منطقه از دست ندهند.

صادقی گفت: آن‌ها تصمیم گرفتند حاج قاسم سلیمانی را شهید کنند و فکر می‌کردند با حذف شهید سلیمانی می‌توانند نقشه‌های خود را در منطقه پیاده کنند.

او با بیان اینکه شهید سلیمانی نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کرد، افزود: داعش یکی از توطئه‌های آمریکا بود که شهید عزیز ما توانست با مجاهدت فراوان آن توطئه را خنثی و نابود کند.

معاون قوه قضائیه  عنوان کرد: شهید سلیمانی جبهه مقاومت را در بین اعراب نهادینه کرد و توانست با همین روحیه نقشه‌های آمریکا واسرائیل را خنثی کند.

صادقی گفت: یکی از کار‌هایی که ما باید انجام دهیم این است که مسیر را بشناسیم و به پای مکتب مقاومت بایستیم و مجاهدت کنیم.

 او، در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تلاش داریم مشکلات حوزه قضائی را با کمک همدیگر برطرف کنیم تا  خدمت رسانی به مردم ارتقا یابد.
معاون فرهنگی قوه قضائیه همچنین درخصوص راه اندازی دادگستری بخش کاکی قول پیگیری لازم را داد.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضائیه شهادت سردار سلیمانی معاون فرهنگی قوه قضائیه حاج قاسم سلیمانی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم

کاروان ۲۰۰۰ نفری از دختران و مادران اصفهانی به گلستان شهدای کرمان اعزام شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، 2000 نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

.

انتهای پیام/163/.

دیگر خبرها

  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • ایران زمین فرزندان خود را به آغوش گرفت
  • بشرویه، میزبان شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس