Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آزادبخت ظهر چهارشنبه در شورای ورزش همگانی استان همدان با گرامیداشت دهه فجر گفت: مردم همیشه از جان خود گذشته و پشتوانه انقلاب بوده‌اند و ما باید به این مردم صادقانه خدمت کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با تاکید بر اینکه مسئولان استان همدان باید بستر فعالیت و رشد مردم جامعه را در برنامه خود داشته باشند و ورزش تنها چیزی است که می‌توان به واسطه آن این بستر را فراهم کرد، گفت: گام اول تدوین برنامه ورزشی بسیار خوب است و همه ادارات باید پای کار بیایند و هیچکس خساست به خرج ندهد تا به توسعه ورزش همگانی کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزاد بخت با اشاره به اینکه نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت: توجه به ورزش بانوان باعث رشد و پویایی بیشتر جامعه می‌شود زیرا بانوان پرورش دهنده و تربیت کننده فرزندان خود و زنان و مردان آینده هستند بنابراین باید با برنامه ریزی دقیق پای کار بود و به ورزش بانوان اهمیت بیشتری داد.

ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در خصوص اجرای دستورالعمل‌های ورزشی

آزاد بخت گفت: تمامی بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها در خصوص ورزش باید به دستگاه‌های اجرایی داده شود و در پایان دستگاه‌ها مورد ارزیابی قرار گیرند چراکه این کار باعث ایجاد انگیزه در دستگاه‌ها خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز با بیان اینکه به ۴ هیئت ورزشی شامل هیئت نابینایان، ناشنوایان، جانبازان و معلولین و بیماران خاص نگاه ورزشی نداریم چراکه فضای کار این هیئت عشق است، گفت: مهم آن است فردی با مشکل جسمی و روحی از گوشه عزلت در خانه به فضای اجتماعی آورده شود و به ورزش روی بیاورد که با مدیریت خوب در این هیئت‌ها هر ۴ هیئت از هیئت‌های مدال آور استان همدان هستند.

محسن جهانشیر در زمینه ورزش همگانی نیز گفت: تعامل خوبی در بین دستگاه‌ها در مشارکت ورزش همگانی نمی‌بینیم و دستگاه‌ها باید سهم یک درصد خودشان را صرف ورزش همگانی کارکنان کنند.

وی تاکید کرد: ما سهمی که به ورزش اختصاص دارد را نمی‌خواهیم و به خود دستگاه می‌دهیم تا در توسعه ورزش مجموعه تحت مدیریت موفق عمل کنند.

معاون توسعه ورزش استان همدان نیز از وظایف هر حکومتی را توجه به سلامت افراد جامعه دانست و گفت: با توجه به تغییر زندگی امروز که به سمت کم تحرکی می‌رود باید یک رسالت جدید را در نظر گرفت.

عباس قهرمانی توسعه ورزش همگانی در جامعه را ضرورت برشمرد و بر استفاده از توان دستگاه‌های اجرایی در این زمینه تاکید کرد و گفت: مأموریت و رسالت وزارت ورزش و جوانان تأمین امنیت سلامت مردم است و طی سال‌های آینده در این راستا برنامه‌ای علمی بین فدراسیون ورزش همگانی و وزارت ورزش تدوین خواهد شد.

۲۱ درصد مردم استان همدان در ورزش همگانی فعالیت دارند

وی گفت: در حال حاضر اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در خصوص ورزش همگانی برنامه‌ای پیش بینی کرده و حدود ۲۱ درصد مردم استان همدان در ورزش همگانی فعالیت دارند.

قهرمانی در بحث الگوهای توسعه پایدار ورزش همگانی داشتن جامعه فعال، ترویج فواید چند گانه ورزشی و ایجاد محیط فعال را از برنامه‌های تدوین شده دانست و در خصوص ورزش همگانی دستگاه‌های اجرایی گفت: برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی یک کلاس ضمن خدمت در خصوص ورزش همگانی و توسعه آن با همکاری استانداری در سال آینده برگزار می‌شود تا نقش ورزش همگانی بیشتر مشخص شود.

وی گفت: شهرداری‌ها باید با احداث جاده سلامت و تجهیز ورزش همگانی در پارک‌ها و همچنین اختصاص سانس رایگان دستگاه‌های سالن دار در نوبت صبح و عصر در کمک به توسعه ورزش همگانی گام بردارند.

معاون امور اجتماعی استانداری همدان نیز با تشریح برنامه ورزش و جوانان در خصوص توسعه ورزش همگانی عنوان کرد: در برنامه تدوین شده اداره ورزش و جوانان که بسیار منسجم و خوب ارائه شده بحث جامعه فعال، محیط فعال و مردم فعال عنوان شده که اگر این برنامه به اجرا در آید در سال ۱۳۹۹ رشد و جهش چشمگیری در ورزش استان همدان اتفاق خواهد افتاد.

مهرداد نادری فر در خصوص اجرای طرح توسعه ورزش همگانی گفت: در برنامه توسعه ورزش همگانی ورود فرمانداران در این امر و مطرح شدن آن در شهرستان سبب توسعه ورزش همگانی می‌شود

ضرورت توسعه ورزش همگانی با نگاه ویژه به بانوان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان نیز گفت: توسعه ورزش همگانی باید با نگاه ویژه ای به بانوان همراه باشد.

ربیعه محمدی با بیان اینکه از مهم‌ترین قشرها زنان روستا و زنان کارگر و همچنین اقشار خاص جامعه هستند که انتظار داریم در شورای ورزش همگانی استان تدابیری برای این گروه‌ها در نظر گرفته شود، در خصوص ایجاد احداث جاده سلامت گفت: ایجاد جاده تندرستی مناسب ورزش بانوان نیست و فضای ورزشی روباز نیز برای بانوان بسیار اندک است.

وی گفت: بر همین اساس درخواست می‌شود در پارک‌ها فضا سازی مناسب برای بانوان پیش بینی و مکان مناسب به این امر اختصاص داده شود.

محمدی با اشاره به اینکه زنان روستایی دارای امکانات بسیار کمی هستند، عنوان کرد: برای ورزش زنان روستایی باید توجه خاصی لحاظ شود و با تربیت مربی در روستاها زنان روستا را به لحاظ داشتن مربی ورزشی غنی ساخت.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا اداره کل ورزش و جوانان استان همدان انقلاب جامعه شهرداری انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خصوص ورزش همگانی توسعه ورزش همگانی دستگاه های اجرایی استان همدان ورزش همگانی ورزش و جوانان ورزش بانوان دستگاه ها همدان نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه مسئولان در نظام اسلامی باید همه تلاش خود را برای انجام ماموریتشان به کار بگیرند، گفت: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی بعد از ظهر امروز پنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: در نظام اسلامی وقتی کسی مسئولیتی به عهده دارد، در دو محور عمده در پیشگاه خداوند مسئول و پاسخگو خواهد بود.

وی افزود: نخستین محور، ماموریتی است که باید تمام تلاش خود را برای تحقق آن در حوزه اقتصاد و فرهنگ به کار بگیرد.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: محور دوم این است که در حوزه مدیریت هر کدام از ما چه میزان به مسائل شرعی و اخلاقی در درون دستگاه توجه می‌شود و نباید بگوییم این مورد شخصی است و به ما ربطی ندارد.

وی با اشاره به اهمیت این مسائل افزود: در این حوزه تدابیری اندیشیده شده و باید کمک شود ادارات و مجموعه‌های خدمت رسان کمک صادقانه و برادرانه‌ای به دستگاه‌های مسئول بدهند تا طرحی که آغاز شده به خوبی و موردپسند خداوند اجرا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست