Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی ــ همایش «تحلیلی بر نقش سپهبد شهید سلیمانی در توسعه امنیت، عدالت و صلح منطقه‌ای و جهانی» به همت مجمع جهانی صلح اسلامی با همکاری برخی دستگاهای داخلی و بین‌المللی در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ در آستانه چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، همایش «تحلیلی بر نقش این شهید در توسعه و امنیت، عدالت و صلح منطقه‌ای و جهانی» روز یکشنبه 20 بهمن‌ماه به همت مجمع جهانی صلح اسلامی و با همکاری برخی دستگاهای داخلی و بین‌المللی در تهران  برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله محورهای این همایش می‌توان به «صلح و عدالت در اندیشه‌های مقام معظم رهبری و نقش عملکرد شهید سلیمانی»، «فرصت‌ها و چالش‌های صلح و عدالت در منطقه غرب آسیا بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی» و «آینده پژوهی صلح، امنیت و عدالت در منطقه و جهان با نگاه به نقش شهید سلیمانی» اشاره کرد.

«نظام سلطه، صلح و عدالت و امنیت در منطقه و رویکرد شهید سلیمانی»، «صلح، عدالت و امنیت در اندیشه‌های شهید سلیمانی» و «اقدامات راهبردی شهید سلیمانی برای تعامل و وحدت در میان ملت‌های مسلمان و منطقه» از دیگر محورهای همایش است.

مجمع جهانی اهل بیت، شورای عالی انقلاب فرهنگی، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از جمله دستگاه‌های مشارکت‌کننده در برگزاری این همایش هستند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن حاج قاسم سلیمانی همایش تحلیل امنیت عدالت صلح شهید سلیمانی صلح و عدالت مجمع جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که منجر به تیراندازی و مجروح شدن ۲ نفر از اهالی این روستا شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی ۷ نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان‌های شرقی کشور را داشت خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۱۶ عدد فشنگ ساچمه‌ای کشف شد.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشته دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • آبراه خلیج فارس جای بیگانگان نیست
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • نظم جایگزین چین و آن چه آمریکا باید از آن بیاموزد