Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@08:32:31 GMT

طرح هادی ۷۰ روستا در جویبار تهیه شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۷۹۲۶

طرح هادی ۷۰ روستا در جویبار تهیه شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن باقری عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری طرح هادی ۲ روستا در حال بازنگری است، اظهار کرد: با توجه به عمر بیش از ۱۰ سال از اجرای طرح هادی این طرح دوباره در این دو روستا با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال در حال بازنگری است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در ۱۵ روستای شهرستان جویبار بازنگری طرح هادی روستایی انجام شده است، افزود: در سال ۹۸ از محل اعتبارات ملی در ۶ روستا اجرای طرح هادی شروع شده است و اعتبار در نظر گرفته شده ۵ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری خاطر نشان کرد: از این ۶ روستا در ۵ روستای منطقه پهناب عملیات زیرسازی طرح هادی به اتمام رسیده است و در روستای شورکاء اجرای طرح احداث جوی و جدول در حال انجام است.

رئیس بنیاد مسکن جویبار در ادامه به اعتبار تخصیص یافته حوادثی به ۴ روستای شهرستان اشاره کرد و گفت: در این راستا به روستای کردکلا مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان، پل لاریم ۵۰۰ میلیون تومان، روستای انارمرز ۱۷۰ میلیون تومان و منطقه پهناب ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

باقری افزود: از محل اعتبارات بازسازی و بهسازی مسکن روستایی از سال ۸۴ تا کنون به بیش از ۴ هزار متقاضی تسهیلات پرداخت شده است.

وی به حادثه سیل اواخر سال گذشته و ابتدای سال ۹۸ در شهرستان جویبار اشاره کرد و گفت: در این حادثه ۲۸ واحد مسکونی نیاز به ساخت مجدد بوده است و مبلغ یک میلیارد و ۵۴ میلیون تومان تسهیلات و حدود ۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

باقری تصریح کرد: به ۵۰۴ نفر وام تعمیرات به مبلغ ۴ میلیارد و ۳۶۸ میلیون تومان و همچنین به ۶۸۱ متقاضی وام معیشتی به مبلغ ۵۸۵ میلیون تومان پرداخت شده است و کمک بلاعوض دولت در بحث تعمیرات و معیشتی حدود ۳ میلیارد تومان بوده است.

کد خبر 4845751

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن مازندران جویبار طرح هادی روستایی دهه فجر بوشهر انتخابات 98 شیراز بارش برف ایلام قزوین ویروس کرونا شهرکرد خطبه های نماز جمعه گرگان انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند پرداخت شده میلیارد تومان میلیون تومان اجرای طرح طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی

احمد فعله گری گفت:  در حال حاضر ۶۳۰ هزار و ۲۹۲ مشترک گاز در بخش‌های مسکونی، تجاری و صنعتی در استان وجود دارد که در سال گذشته، ۳ میلیارد و ۶۹۶ میلیون متر مکعب در استان گاز مصرف کردند.

مدیر عامل شرکت گاز کردستانبا اشاره به نصب بیش از ۳۰۰ هزار و ۱۳ علمک در استان، افزود: که از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۶۹۶ مورد در شهر‌ها، ۱۳۹ هزار و ۸۰۴ مورد در روستا‌ها و هزار و ۵۱۳ علمک برای واحد‌های تولیدی و صنعتی نصب شده است. 

وی گفت: در سال گذشته یکی از اهداف استراتژیک نصب ۵ هزار عملک بود که شرکت گاز استان کردستان با نصب ۷ هزار و ۷۷۶ علمک  پیشرفت ۱۵۶ درصدی همراه بود.

فعله گری با بیان اینکه میزان شبکه گذاری در این استان ۱۳ هزار و ۲۶۴ کیلومتر می‌باشد که بیشتر شبکه گذاری‌ها در روستا‌های استان اجراء شده است، ادامه داد: در بخش ظرفیت سازی برای صنایع که هدف ۱۰ هزار متر مکعب در ساعت بوده، با ظرفیت سازی ۲۵ هزار و ۲۱۶ متر مکعب در ساعت، پیشرفت ۲۵۲ درصدی به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال، گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: با توجه به معین بودن استان کردستان در هرمزگان، با تمام توان و قدرت در نظر دارد ۲ شهر فارغان و احمدی سرگز، ۱۰۰ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی در هرمزگان را به شبکه سراسری وصل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • عکس هوایی از روستای چوبی شفت قبل از اینکه در آتش بسوزد!
  • عبور از رودخانه با طناب
  • فارسیان، پلکانی به بلندای تاریخ
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • رویش گل‌های بهاری در دل کوه‌های روستای شوراب + فیلم