Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@13:12:30 GMT

عکس ؛ جدال انتقامی ستاره آبی ها با سرخپوشان

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۷۹۷۹

عکس ؛ جدال انتقامی ستاره آبی ها با سرخپوشان

مدافع تازه وارد گل گهر بعد از غیبت در دیدار قبلی این تیم به دلیل بیماری، اکنون با بالاترین انگیزه برای دیدار این هفته خود را آماده می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از یک فصل حضور در تراکتور، اکنون سیداحمد موسوی در نقل و انتقالات زمستانی راهی گل گهر سیرجان شده و با نمایشی درخشان در اولین حضور خود که با یک پاس گل همراه شد، برای دیدار مقابل تراکتور که از اهمیت زیادی برای او برخوردار است مهیا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد موسوی، مدافع راست سابق که بعد از درخشش در این تیم، راهی تراکتور شد ولی بعد در فصل جاری در نهایت از ترکیب اصلی به شکلی عجیب خارج شد. اوضاع با حضور ساکت الهامی بعنوان سرمربی جدید نیز برای او تغییر نکرد تا در نهایت علیرغم میل باطنی‌اش مجبور به جدایی از تراکتور شد.

او با حضور در گل گهر سیرجان در اولین بازی موفق به ارسال پاس گل تک گل تیمش شد اما در دیدار قبلی به دلیل سرماخوردگی از ترکیب خارج شد. موسوی اما اکنون با انگیزه بالایی خود را مهیای دیدار این هفته تیمش مقابل تراکتور کرده تا بتواند توانایی خود را به کادرفنی این تیم نشان دهد و باید در انتظار یک روز ویژه از سوی او بود تا مجید جلالی امیدوار به پیروزی تیمش در این دیدار حساس باشد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل گهر تراکتور گل گهر سیرجان احمد موسوی تراکتور گل گهر گل گهر سیرجان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی و رم امشب در دیداری در چارچوب سری A به تساوی ۲-۲ دست یافتند. این بازی تا دقایق پایانی با برتری ۲-۱ به سود ناپولی ادامه داشت، تا اینکه تامی آبراهام که ماه‌ها به دلیل مصدومیت از میادین دور بود، موفق شد با ضربه سر دروازه ناپولی را باز کند و یک امتیاز برای تیمش به ارمغان بیاورد.

آبراهام آخرین بار سال گذشته در همین مقطع از فصل برای رم بازی کرده بود و در ادامه به علت مصدومیتش از ناحیه رباط صلیبی چند ماه از همراهی تیمش محروم شد.

او در مصاحبه‌اش بعد از بازی اعتراف کرد که ماه‌ها انتظار این لحظه را داشته و برای آن لحظه‌شماری می‌کرده است. او در گفت‌وگو با دازن گفت: «من از ابتدای سال رویای این لحظه را داشتم، از یک مصدومیت جدی خارج می‌شوم. امروز خوشبختانه توپ وارد دروازه شد و من در کنار هم‌تیمی‌ها و خانواده‌ام جشن خواهم گرفت، حتی اگر فقط یک مساوی به‌دست آورده باشیم، نه پیروزی.»

از آبراهام همچنین در مورد دیدار رم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل بایر لورکوزن سوال شد و او پاسخ داد: «بازی خوبی خواهد بود، من چالش‌ها را دوست دارم. بایر لورکوزن سزاوار احترام زیادی است، آنها کار خارق العاده‌ای انجام داده‌اند، اما ما می‌خواهیم کسانی باشیم که روند شکست ناپذیری آنها را می‌شکنیم.»

دیگر خبرها

  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • شجاع: خدا به پورحمیدی عزت داد
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!