Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@22:50:27 GMT

وام نوسازی بافت فرسوده ۱۷۰میلیون تومان شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۸۲۵۰

وام نوسازی بافت فرسوده ۱۷۰میلیون تومان شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم ، مهدی عبوری اظهار کرد: به ازای هر واحد مسکونی 170میلیون تومان تسهیلات ساخت در محدوده و محلات هدف بازآفرینی در کلانشهر تهران در قالب قرارداد عاملیت، توام با تسهیلات بدون سپرده و اوراق گواهی حق تقدم به انبوه‌سازان حرفه‌ای و سازندگانی که فناوری‌های نوین را رعایت کنند، پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این تسهیلات به ترتیب 50 میلیون تومان با نرخ سود 9 درصد، 60 میلیون تومان با نرخ 18 درصد و مابقی آن با نرخ 16 درصد محاسبه و پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به پرداخت این تسهیلات در شهرهای بالای 200 هزار جمعیت گفت: در این شهرها میزان وام به ازای هر واحد مسکونی 140 میلیون تومان افزایش یافته که به ترتیب 40 میلیون تومان آن با نرخ سود 9 درصد، 60 میلیون تومان با نرخ 18 درصد و 40 میلیون دیگر آن با نرخ 16 درصد محاسبه و به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به اینکه تسهیلات ساخت در بافت‌های ناکارآمد شهری در سایر کلانشهرها به 160 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است، گفت: نرخ سود این تسهیلات نیز به ترتیب برای 50 میلیون تومان از محل قرارداد عاملیت، 50 میلیون تومان بدون سپرده و 60 میلیون تومان از محل اوراق به ترتیب با نرخ سود 9، 18 و 16 خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وام بافت فرسوده وام نوسازی میلیون تومان با نرخ نرخ سود 9 آن با نرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

خدایاری گفت: این تسهیلات سال گذشته از طریق ۴ دستگاه اجرایی برای ۱۷۶ طرح با اشتغال ۳۱۹ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: سهم شهرستان مراغه از تسهیلات سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان بود که ۵ درصد بیشتر از سهم مصوب تسهیلات پرداخت شده است.

به گفته رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کار‌های کوچک، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی با سود ۴ درصد پرداخت شده است.

جواد خدایاری افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صمت واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هراشتغال پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر پایان یافت
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور