Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@19:22:51 GMT

افتتاح صندوق خرد زنان روستایی در شهرستان قوچان

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۸۲۷۳

افتتاح صندوق خرد زنان روستایی در شهرستان قوچان

صندوق خرد زنان روستایی در روستای جعفرآباد شهرستان قوچان ظهر امروز با حضور معاون سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش قدس آنلاین، آئین افتتاحیه صندوق خرد زنان روستایی در روستای جعفرآباد شهرستان قوچان ظهر امروز با حضور محسن اسفندیاری، معاون سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی و هادی رجایی نیا، فرماندار قوچان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
معاون سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: صندوق خرد زنان روستایی در ۲۸ روستای شهرستان قوچان با اعتبار ۷۱۰ میلیون تومان و سرمایه گذاری ۶۱ میلیون تومان در ۲۲ رشته شغلی افتتاح شد. اسفندیاری در این مراسم نقش زنان را در اقتصاد روستا مهم برشمرد و افزود: زنان در اقتصاد خانواده و روستا نقش بسیاری ایفا می‌کنند، به طوری که با ایجاد این صندوق کمک زیادی به اشتغال روستایی خواهد شد. وی تصریح کرد: با اشتغال یک فرد کمک زیادی به خانواده، اقتصاد روستا و شهر می‌شود که اگر این کار با هدفمندی و برنامه ریزی خاصی صورت پذیرد، سبب تحقق اقتصاد مقاومتی می‌شود. معاون سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با بیان اینکه هنوز نتوانستیم ارزش واقعی محصولات روستایی را به خوبی معرفی کنیم، گفت: در مشهد مقدس اماکنی با همکاری آستان قدس رضوی و مجموعه‌های شهری با قیمت بسیار مناسب در اختیار زنان روستایی قرار می‌گیرد تا محصولاتشان را با قیمت مناسب به فروش برسانند. اسفندیاری افزود: در کنار آن می‌توان از پتانسیل سازمان تعاون روستایی و کمیته امداد نیز برای معرفی محصولات، فروش و عرضه بهتر استفاده کرد. منبع: مهر 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرستان قوچان روستاها صندوق خرد زنان روستایی شهرستان قوچان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی از راه‌اندازی ۶ سایت اینترنت پرسرعت همراه در اتان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، ۵۸۰ خانوار روستایی از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مصطفی بهی با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت تاکنون با راه‌اندازی 6 سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات 6 روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

وی گفت: از این تعداد، 4 سایت جدید در روستا‌های جمز و مرغوب شهرستان طبس، حیدرآباد شهرستان نهبندان و سهک شهرستان درمیان احداث و راه‌اندازی شده و این روستا‌ها را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی افزود: همچنین با ارتقا تکنولوژی 2 سایت دیگر تلفن همراه، روستا‌های نوغاب شهرستان سربیشه و کلاته بالا (شهرک قدس) شهرستان قائنات، از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی، با بیان اینکه  این سایت‌ها با اعتباری بالغ بر 236 میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌اندازی شده اظهار داشت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه، در دسترس بیش از 850 خانوار روستایی استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • وضعیت نابسامان نیروی کار در خراسان رضوی
  • حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • انسداد ۲ محور روستایی در فیروزه براثر سیلاب
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی