Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:46:51 GMT

رقابت برترین اسکواش بازان کشور در رشت

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۸۳۲۶

رقابت برترین اسکواش بازان کشور در رشت

رئیس هیات اسکواش گیلان عصر چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات اسکواش نشنال کلوز مردان کشور جام دهه فجر یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی گیلان و در شهرستان رشت برگزار می شود.

محمدرضا فرمند افزود: این رقابت ها از روز ۲۳ بهمن ماه جاری با حضور زبده ترین اسکواش بازان کشور در بخش مردان و همچنین با حضور مسئولان فدراسیون اسکواش در مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت و در سالن اختصاصی اسکواش این مجموعه آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رقابتهای نشنال کلوز بین برترین اسکواش بازان برگزار می شود که با توجه به این امر، در این رقابتها نیز، زبده ترین ورزشکاران بخش آقایان این رشته از سراسر کشور حضور خواهند یافت و با هم به رقابت می پردازند.

رئیس هیات اسکواش گیلان خاطرنشان کرد: رقابت های اسکواش نشنال کلوز جام دهه فجر، به مدت سه روز در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت ادامه خواهد یافت تا در نهایت نفرات برتر این دوره از مسابقات مهم معرفی شوند.

   

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی اسکواش گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی اسکواش گیلان رشت فدراسیون های ورزشی اسکواش گیلان اسکواش بازان اسکواش گیلان نشنال کلوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی در نشست بررسی مشکلات کسبه ساحل گیسوم تالش با حضور مسئولان قضایی و متولیان ساماندهی این طرح حضور یافت.
رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه دغدغه مردم باید دغدغه مسئولان باشد افزود: دسترسی مردم به مجموعه‌های تفریحی باید آسان باشد تا همگی بتوانند به راحتی از این مکان‌ها بهره‌مند شوند.
وی دستگاه قضایی را متولی حقوق عامه دانست و گفت: قوه قضاییه همواره در مسیر صیانت از حقوق مردم گام برداشته و هر فرد یا دستگاهی که زمینه محدود شدن حقوق مردم را فراهم کند باید در محاکم قضایی پاسخگو باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی با تاکید بر ساماندهی هرچه سریع‌تر ساحل گیسوم افزود: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا ضمن استفاده مسافران از سواحل و مجموعه‌های تفریحی، برای حفاظت از منابع طبیعی اقدامات پیشگیرانه‌ای انجام شود.

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • اخبار ورزشی چهاردهم اردیبهشت استان قزوین 
  • نگاهی به چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت
  • حضور ۷۵ دانشگاه ایرانی در میان برترین های آسیا در رتبه‌بندی تایمز
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور