Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، یادواره ۱۵۰ شهید شهرستان بستان آباد و شهداء مدافع حرم و بزرگداشت سردار سلیمانی در مسجد جامع شهرستان بستان آباد برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ امینی فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد با بیان اینکه اقتدار امروز مدیون خون شهیدان است افزود:ادبیات ایثار و شهادت را شهداء به بهترین وجه ممکن برای ما تبین کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او امنیت را زمینه ساز توسعه در تمامی حوزه‌ها عنوان کرد و افزود:اگر امروز شاهد امنیت و آسایش در کشور هستیم در سایه خون همین شهداء می‌باشد.

در این یادواره مراسم عزاداری و تجلیل از رزمندگان مدافع حرم انجام شد.

تمثال سردار سلیمانی که بوسیله دو دانش آموز ابتدائی و بسیجی شهرستان بستان آباد نقاشی شده بود به فرمانده گردان امام حسین شهرستان بستان آباد اهداء شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یادواره شهدا سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهرستان بستان آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موجب حیات جامعه بوده و برگزاری این یادواره ها فرصتی برای آشنا سازی نسل جوان با آرمانهای شهداست.

او گفت : یادواره شهداء پل ارتباطی میان نسل جنگ و نسل جدید انقلاب به شمار می روند.

همچنین یادواره شهدای نوده خاندوز و دو شهید غواص گمنام برگزار شد.

حجت الاسلام کیایی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امام جمعه دلند در این مراسم گفت : شهداء به ما درس ولایت مداری دادند و امروز در سایه همان درسی که شهدا به ما دادند کشورمان بر قله های بلند اقتدار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه حفظ حجاب و عفاف درس دیگر شهداء به ماست افزود : اجرای طرح نور پلیس در تداوم راه شهدا و عمل وصایای آنهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر