Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@09:57:47 GMT

تیم والیبال پیام خراسان دوباره در خانه مغلوب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۸۷۹۰

تیم والیبال پیام خراسان دوباره در خانه مغلوب شد

به گزارش خبرنگار ایرنا سالن مهران مشهد عصر چهارشنبه در حالی پذیرای والیبال دوستان مشهدی بود که بازیکنان و کادر فنی پیام خراسان به دلیل پاره‌ای اختلافات با مدیریت باشگاه قصد حضور در زمین را نداشتند و پس از پا در میانی مسوولان هیات والیبال خراسان رضوی چند دقیقه مانده به آغاز بازی، وارد سالن شدند.

این تیم که روز یکشنبه در برابر شهروند اراک متحمل شکست خانگی با نتیجه سه بر یک شده بود نتوانست مقابل یاران ذخیره و غیراصلی تیم قدرتمند شهرداری ورامین هیچ امتیازی بگیرد و طی سه دست متوالی با نتیجه ۱۷ -۲۵، ۱۵ - ۲۵ و ۲۳ -۲۵ نتیجه را به میهمان خود واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد عشق دوست و مجتبی بیداریان به ترتیب به عنوان داور اول و دوم  این دیدار حضور داشتند و اصغر حاج کاظمی و حسین پور کاشیان ناظران این بازی بودند.

هم اکنون پیام خراسان در میان ۱۳ تیم لیگ برتر والیبال مردان ایران در رده دهم قرار دارد.  

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا خراسان رضوی عشق لیگ برتر والیبال مشهد والیبال انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پیام خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه متقاضیان سرای خودرو از تاخیر در پلاک گذاری کامیونت‌ها

فروشگاه هایپر تخصصی سرای ایرانی به منظور حمایت از کالای ایرانی، صرفه جویی در زمان و تسهیل در امر خرید برای مشتریان، با ارائه کالا‌هایی با کیفیت بالا و همچنین قیمتی مناسب فعالیت می کند.

سرای ایرانی طرحی تحت عنوان فروش اقساطی کامیونت و کشنده با نام سرای خودرو ایجاد کرد تا خودرو‌های با کیفیت و با قیمت‌های مناسب به فروش برساند. 

اما به گفته شهروندخبرنگار ما کامیونت هایی که  از بهمن ماه سال گذشته تحویل داده شده است تاکنون پلاک گذاری نشده است و پیگیری های متقاضیان نتیجه ای نداشته است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام خواستار رسیدگی به آن شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام من از آذر ماه ۱۴۰۲ کامیونت از سرای ایرانی ثبت نام کردم و بهمن ماه تحویل گرفتم. ۶ قسط آن هم از جیب پرداخت کردم. هیچ کس جواب گوی ما نیست که چرا پلاک نمی‌شود. پیگیری‌های ما به نتیجه نرسیده است. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • گزارشی از نکوداشت مختومقلی فراغی؛ شاعری که وحدت‌بخش بود
  • پیام FIVB برای کاپیتان جدید ایران: خوش برگشتی!
  • آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • گلایه متقاضیان سرای خودرو از تاخیر در پلاک گذاری کامیونت‌ها
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری