Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:50:58 GMT

نکونام: هم مالکیت داشتیم و هم گل زدیم

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۸۸۶۴

نکونام: هم مالکیت داشتیم و هم گل زدیم

سرمربی فولاد خوزستان می گوید تیمش در بازی امروز هم گل زد و هم مالکیت توپ را در اختیار داشت.

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با شهرخوردو و کسب نتیجه 2 بر صفر پاسخ خبرنگاران را داد که در ادامه آن را می خوانید:

 

می توانستیم بیشتر گل بزنیم
نیمه اول باید دو گل می زدیم، بازی های شهرخودرو را دیده ایم و شما دیدید چقدر بازیکنان ما خوب بازی کردند و چقدر توانستیم موقعیت خلق کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش مان و تاکتیک تیمی ما به ثمر نشست و توانستیم 2 گل بزنیم، اگر از خود گذشتگی بیشتری داشتیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم ولی از شکل بازی مان و شهامت بازیکنان مان خیلی راضی هستم.

 

به بازیکنانم تبریک می گویم

از تمام بازیکنانم تشکر می کنم که مردانه جنگیدند و خوب بازی کردند اما هنوز اتفاقی برای  ما نیفتاده است و تازه اول راه در شروع نیم فصل هستیم. نباید فراموش کنیم که تیم های خوب دیگری مانده اند و باید هر روز تمرین کنیم برای بهتر شدن و نتایج بهتری کسب کنیم.

 

پدیده نزدیک دروازه مان هم نشد
وقتی بازی صفر بر صفر بود شهرخودرو حتی نزدیک به دروازه مان هم نشد. شهرخودرو از دقیقه 75 فقط بازی مستقیم کرد و تمرکز روی کارهای دفاعی خیلی مهم بود. شهرخوردو تیمی است که مالکانه بازی می کند اما امروز هم گل زدیم و هم مالکیت توپ را در اختیار داشتیم.

 


خریدهای جدید ما کاملا راضی کننده هستند
پاتوسی هنوز نتوانسته خودش را به شرایطی برساند که نود دقیقه را به طور کامل در میدان حضور داشته باشد. دیدیم که او در نیمه اول چه بازی باکیفیتی را ارائه داد. در فوتبال مالکانه ما در خلق موقعیت به خوبی عمل کرد. فرشاد احمدزاده که هم در بازی امروز و هم در بازی قبلی توانست کیفیت خوبی از خود به نمایش بگذارد. سینا و زبیر هم آمادگی حضور در ترکیب را نداشتند ولی وقتی شرایط بازی پیدا کنند می توانند به تیم کمک کنند همان طور که دیدیم سینا در بازی اول و زبیر هم در دو بازی اخیر توانست بازی خوب و جنگنده ای به نمایش بگذارند.

 


به همه بازیکنانم فکر می کنم

تیم ما اکنون شکل گرفته است و می توانیم به تمام بازیکنان مان فکر کنیم. الان مثل نیم فصل اول نیست که بازیکنان کمی در تیم داشته باشیم. در حال حاضر رقابت در تیم ما بالاست اما رفاقت در آن بیشتر است و این موضوع به من امید زیادی می دهد.

 

ادامه دارد...

جواد نکونام (مربی) فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جواد نکونام مربی فولاد خوزستان بازیکنان ما هم مالکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در تبریز می‌تواند کارنامه نهایی جواد نکونام در اولین فصل سرمربیگری اش در تیم استقلال را به عنوان یک سرمربی موفق و برنده و یا برعکس یک سرمربی ناموفق تحویل او و هواداران استقلال بدهد.

بدون شک جواد نکونام تا اینجای فصل توانسته نتایج خیلی خوبی با استقلال بگیرد و اگر لیگ برتر را به یک کلاس درس با حضور ۱۶ محصل در نظر بگیریم همواره جزو نفرات ممتاز کلاس به شمار رفته و در اغلب اوقات با نمراتی بهتر از دیگران در بالای کلاس قرار گرفته است، اما قطعاً نتیجه تلاش همه ماه‌های گذشته جواد نکونام و شاگردانش می‌تواند ظرف همین چند بازی باقیمانده به ویژه دیدار ۶ امتیازی تبریز تعیین شود.

همچنین نتیجه نگرفتن استقلال در تبریز توأم با پیروزی احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان ممکن است نتیجه همه زحمات و تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی استقلال را ظرف همین هفته زیر و رو کرده و جایگاه تیم‌های بالای جدولی را با هم تغییر بدهد.

جواد نکونام که در بازی‌های اخیر به ویژه بازی قبل با انجام برخی تعویض‌ها صدای هواداران استقلال را درآورده بود باید مراقب این موضوع باشد که مبادا در دقایق حساس و اوج لحظات دیدار یادگار امام مقابل تراکتور تمرکزش را از دست داده و تصمیمی اشتباه بگیرد که در این صورت ممکن است همه زحماتش در طول ماه‌های قبل از بین برود و بالعکس، او اگر با تمرکز کافی و انجام تعویض‌های صحیح و اتخاذ یک تاکتیک درست در غیاب کاپیتان و دروازه‌بان اصلی‌اش بتواند این بازی را با موفقیت پشت سر بگذارد قطعاً می‌تواند در شرایط خوبی که تا اینجا برای خود و استقلال ایجاد کرده مهر تاییدی برای رسیدن به قهرمانی این فصل زودتر از پایان فصل یعنی آخرین مسابقه استقلال در خرداد ماه پایین نام خودش ببیند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • نکونام: مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم
  • رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود
  • کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!