Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@02:19:35 GMT

افزایش کشته‌های سقوط بهمن درترکیه

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۸۹۴۶

رسانه‌های ترکیه از افزایش شمار کشته‌های ریزش بهمن در استان وان این کشور به بیش از 30 نفر خبر دادند. ناطقان: شمار تلفات ریزش بهمن در استان «وان» واقع در شرق ترکیه به ۳۳ نفر افزایش یافت. شامگاه دیروز سه‌شنبه یک دستگاه مینی‌بوس در منطقه «باهچه‌سارای» وان بر اثر ریسزش بهمن به ته دره سقوط کرده بود.

رسانه‌های ترکیه در ساعات اولیه وقوع این حادثه احتمال داده بودند بین ۱۰ الی ۱۵ نفر در داخل این مینی‌بوس حضور داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ادامه عملیات امداد و نجات، از شب گذشته تا به صبح امروز چهارشنبه جسد ۲۱ نفر از زیر بهمن بیرون کشید. با این حال، رسانه‌های ترکیه لحظاتی پیش به نقل از مرکز مقابله با حوادث غیر مترقبه ترکیه (آفاد) اعلام کرده‌اند که جسد ۱۲ تن دیگر را پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، طی ۲۴ گذشته علاوه بر شهرستان های باهچه‌سارای، در منطقه «چاتاک» وان نیز ریزش بهمن رخ داده است.

دومین بهمن زمانی رخ داده است که تیم‌های امداد و نجات در حال تلاش برای یافتن دو نفری بودند که با ریزش بهمن اولی، ناپدید شده بودند. علاوه بر ۳۳ کشته، ۵۳ نفر دیگر مصدوم شده‌اند.

بر اساس این گزارش، یازده دستگاه خودرو حامل ۵۹ پرسنل امداد و نجات توسط آفاد به منطقه اعزام شدند. هفتاد و پنج تن از نیروهای ژاندارمری و ۱۰ پرسنل آفاد برای شرکت در عملیات امداد و نجات از آنکارا راهی وان خواهند شد.

هفده خودرو حامل ۱۵۳ آتش نشان از استان «شرناق» به سمت وان حرکت کردند. بیست و هشت ۲۸ آمبولانس و ۱۰ پرسنل وزارت بهداشت نیز وارد منطقه شدند. گفته می‌شود از نیروهای نظامی و ژاندارمری نیز در بین کشته‌های ریزش بهمن نیز وجود دارد. منبع: فارس برچسب ها: کشته ها ، سقوط بهمن ، ترکیه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کشته ها سقوط بهمن ترکیه رسانه های ترکیه امداد و نجات ریزش بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد

به گزارش صدای ایران،عارف شرهانی، اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک