Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین شیاطین سرخ انتظار هواداران این تیم برای بهبود نتایج تیم را امری طبیعی و مورد انتظار تلقی می‌کند. 

طرفداری- به اعتقاد ریو فردیناند، منچستریونایتد هنوز هم شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده از طریق مسابقات لیگ برتر را دارد.

به گزارش سایت گل، هشت باخت، هشت تساوی و فقط 9 برد در 25 هفته ابتدایی لیگ برتر باعث شد تا منچستریونایتد در رده هفتم جدول رده بندی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها با توقف برابر وولورهمپتون، یکبار دیگر فرصت بهره بردن از امتیاز از دست دادن چلسی را هدر دادند. آبی‌های رده چهارمی هم اکنون شش امتیاز از یونایتد بیشتر دارند ولی فردیناند معتقد است طی 13 هفته آینده، خیلی اتفاقات می‌تواند بیافتد. 

یونایتد آنقدری که دوست داشتیم با ثبات نبوده است اما این پیامد طبیعی تغییرات و حضور جوانان زیادی در ترکیب اصلی است. یک هوادار دوست دارد تیمش برنده شود، خوب بازی کند، نتیجه بگیرد و بازیکنان بزرگ تیم خودشان را نشان بدهند و گل بزنند. بعضا در مسابقات این فصل چنین چیزی را در نمایش‌های یونایتد دیدیم. هدف فعلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و یونایتد خوش شانس است که تا الان هیچ تیمی آن ثبات لازم برای در اختیار گرفتن رده چهارم را نداشته است. پس هنوز می‌توان به آن رسید. 

فردیناند در مورد عملکرد ضعیف یونایتد در فصل 20-2019 افزود:

بر اساس موفقیت‌های تیم در سالیان گذشته، این نتایج تصویر بدی رسم می‌کند. هواداران آن موفقیت‌ها و بازیکنانی که در تیم حضور داشتند را به یاد دارند و به برنده شدن اعتیاد پیدا کرده‌اند. هر کسی از تیمش انتظار موفقیت دارد و اگر به میزان هزینه‌ای که صورت گرفته است نگاه کنیم، طبیعی است هواداران انتظار عملکرد بسیار بهتری درون زمین از بازیکنان داشته باشند. هنوز در این باره صحبت می‌کنیم که اوضاع چگونه می‌تواند بهبود یابد، بنابراین امیدوارم همه چیز رو به راه شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید

به گزارش "ورزش سه"، رشفورد ستاره بی چون و چرای فصل گذشته منچستریونایتد بود و عملکرد بسیار خوبی در ترکیب این تیم داشت اما این شرایط در این فصل برای او ادامه پیدا نکرد و این بازیکن نتوانست روزهای خوب فصل قبل را تکرار کند.

نمایش ضعیف او در زمین و همچنین رفتارهای نادرست و حواشی به وجود آمده برای او در بیرون از زمین باعث شد که انتقادها از سوی هواداران و رسانه‌ها روز به روز بیشتر شود و به نظر می‌رسد که این ستاره انگلیسی تحت فشار شدیدی قرار گرفته است.

شب گذشته یکی از هواداران او با انتشار پستی در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)از رفتارهای صورت گرفته با این بازیکن انتقاد کرد و نوشت:«رفتاری که با مارکوس رشفورد انجام می‌شود واقعا منزجر کننده است. این رفتار بی‌رحمانه است. این کار آزار دادن است.»

کمی پس از نیمه شب بود که رشفورد که به نظر می‌رسید اصلا از این شرایط راضی نیست به این نوشته واکنش نشان داد و با بازنشر آن در صفحه‌اش نوشت:«از حمایت تو ممنونم. این رفتارها آزاردهنده است و برای ماه‌ها ادامه پیدا کرده است. دیگر بس است.»

دیگر خبرها

  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم