Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:22:07 GMT

راه یاب ملل مریوان برابر سایپا تهران شکست خورد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۹۲۶۳

راه یاب ملل مریوان برابر سایپا تهران شکست خورد

تیم راه یاب ملل مریوان در این دیدار خانگی که از حمایت پرشور هواداران خود در سالن زاگرس بهره مند بود نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند و در مقابل حریف قدرتمند خود شکست خورد.

ست اول این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۱۸، ست دوم ۲۶ بر ۲۴ و در ست سوم نیز ۲۵ بر ۱۶ به نفع میهمان به پایان رسید تا سایپا با سه امتیاز مریوان را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم راه یاب ملل مریوان هفته گذشته موفق شد تیم ریشه دار شهرداری گنبد را با نتیجه سه بر صفر شکست داده و ۲ پله در جدول رده بندی صعود کرد.

تیم والیبال راهیاب ملل مریوان هم اکنون در جدول ۱۳ تیمی لیگ برتر والیبال کشور تا پیش از این بازی با چهار برد، هفت باخت و ۱۰ امتیاز در جایگاه هشتم قرار داشت.

تیم راه یاب ملل مریوان به عنوان تنها نماینده کردستان سال گذشته با اقتدار قهرمان مسابقات والیبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور شد و به لیگ برتر والیبال راه یافت.

در لیگ برتر مسابقات والیبال باشگاهای کشور امسال تیم‌های پیکان و سایپا تهران، راهیاب ملل مریوان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان، سپاهان اصفهان، کاله آمل، پیام مشهد، شهروند اراک و شهداب حضور دارند.

سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

برچسب‌ها مریوان کردستان والیبال لیگ برتر والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مریوان کردستان والیبال لیگ برتر والیبال مریوان کردستان والیبال لیگ برتر والیبال تیم راه یاب ملل مریوان لیگ برتر والیبال والیبال راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک کشور (فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) گرامیداشت هفته معلم و استاد با حضور تیم‌های، شیراز، مرودشت، میمند، اقلید، استهبان، ارسنجان، سپیدان و بوشهر به مدت سه روز به میزبانی در مجموعه ورزشی انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به رتبه نخست رسید، واحد استهبان دوم شد، واحد بوشهر عنوان سومی را به دست آورد و واحد مرودشت هم مقام چهارمی این مسابقات را از آن خود کرد.

جام اخلاق این دوره از مسابقات هم به واحدهای ارسنجان و اقلید رسید.

سرپرست فنی این مسابقات را منوچهر اسدی پویا برعهده داشت و رضا ناصری، مسعود و محسن پرواز، محمدعلی شمس‌الدینی و خانم سروری قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی