Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@03:08:31 GMT

۲۱ کشته بر اثر سقوط بهمن در ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۹۲۷۰

به گزارش تابناک به نقل از فارس، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که بر اثر سقوط بهمن در مناطق کوهستانی وان در شرق ترکیه تا کنون حداقل ۲۱ نفر کشته شده‌اند.

براساس گزارش رسانه‌های ترکیه، این بهمن شب گذشته رخ داده است و تعدادی زیر بهمن گرفتار شده و کشته شده‌اند. پس از سقوط بهمن، تعدادی از نیرو‌های امداد و نجات برای کمک و امداد رسانی و جستجوی مفقودشدگان عازم منطقه محل حادثه شده بودند که آن‌ها نیز گرفتار موج دوم بهمن شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته پایگاه خبری ایندیپندنت، حداقل ۱۱ مامور امداد و نجات در این دو بهمن که به فاصله چند ساعت رخ داده است کشته شده‌اند.

گفته می‌شود ده‌ها نفر دیگر از جمله امدادرسانان همچنان زیر آوار برف هستند. حدود ۳۰۰ نیروی امدادی به منطقه اعزام شده بودند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استیضاح ترامپ نانسی پلوسی برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سقوط بهمن ترکیه وان استیضاح ترامپ نانسی پلوسی برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر کشته شده اند سقوط بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن بمی بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت

ایسنا/کرمان رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان بم گفت: زن بمی که چهار روز بین دو دیوار گرفتار شده بود، توسط آتش نشانانان نجات پیدا کرد.

محسن حدادیان در گفت و گو با ایسنا از نجات فرد گرفتار در بین دو دیوار خبر داد و اظهار کرد: پس از تماس با سامانه ۱۲۵، نیروها به محل اعزام شدند و فرد گرفتار که خانم بود و برای جمع‌آوری ضایعات وارد محل شده بود را نجات دادند.

وی افزود: آتش نشانان پس از شکافتن دیوار منزل همسایه توانستند فرد گرفتار را نجات بدهند.

حدادیان سن فرد گرفتار بین دیوار را بین ۳۰ تا ۴۰ سال اعلام کرد و گفت: وی پس از نجات، تحویل اورژانس داده شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زنی در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • زن بمی بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد