Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر ۲۶ پروژه در حوزه های صنعتی،  بندری، فرهنگی و اجتماعی با میزان سرمایه گذاری ۶۶۷ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای ۲۶۹ نفر مورد بهره برداری قرار گرفت .

از این تعداد ۹ واحد تولیدی و صنعتی  با سرمایه گذاری بخش خصوصی به صورت رسمی به بهره برداری رسید که  چهار واحد در بخش پوشاک و یک واحد تولیدکننده جلیقه نجات و تجهیزات ایمنی کشتی  و سه واحد تولیدی دیگر در زمینه محصولات بهداشتی، بسته بندی محصولات غذایی و تولید انواع روغن و قطعات خودرو شروع به کار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجم سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه های حوزه صنعتی منطقه آزاد انزلی که در دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرند ۵۰۰ میلیارد ریال با ایجاد فرصت شغلی مستقیم برای ۲۳۵ نفر اعلام شده که نقش بخش خصوصی و سرمایه گذاری در زمینه طرح های غیر صنعتی شامل احداث انبار سرپوشیده کالای عمومی به مساحت پنج هزار متر مربع و مخزن سقف ثابت روغن با ظرفیت هفت هزار مترمربع قابل توجه و با یکصد و ۲۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری، اشتغالزایی برای ۱۵ نفر را موجب شده است.

از سوی دیگر طرح های زیرساختی که با سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب در مدار خدمات رسانی قرار می گیرند در حوزه بندری و تکمیل بخش دیگری از زیرساخت های مورد نیاز مجتمع بندری کاسپین، شامل نرم افزار جامع بندری، پنجره واحد خدمات بندری و میز خدمت، باسکول ۸۰ تنی مجتمع بندری کاسپین و سر در ورودی این مجتمع بندری بود که با اعتباری ۱۲ میلیارد ریالی از منابع این سازمان و ایجاد شغل برای ۱۴ نفر در دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید .

همچنین در راستای توسعه شبکه خدماتی بانکی در سطح منطقه آزاد انزلی و  به منظور خدمات رسانی به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی، شعبه بانک تجارت در مجتمع تجاری کاسپین منطقه نیز در این ایام شروع به کار کرد .

تجدید پیمان با آرمانهای شهدا و تجلیل از خانواده معزز شهداء، اجرای برنامه عصر شعر انقلاب در تالار فرهنگی منطقه آزاد انزلی، رونمایی از کتاب والدین شهدای منطقه، برپایی نمایشگاه نقاشی در تالار فرهنگی منطقه و برگزاری مسابقات ورزشی، در کنار سایر رویدادهای فرهنگی از جمله مهمترین برنامه های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در گرامیداشت چهل و یکمین فجر پیروزی انقلاب است که از سوی این سازمان در سطح منطقه برگزار می شود.

منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد شمال کشور است .

برچسب‌ها منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی دهه فجر منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی دهه فجر منطقه آزاد انزلی سرمایه گذاری میلیارد ریال فرهنگی منطقه بهره برداری مجتمع بندری بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بندر چابهار هستیم
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​