Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@03:25:29 GMT

خدمات‌رسانی متروبه تماشاگران دربی

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۹۴۵۲

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از سرویس دهی مترو به‌خصوص در خطوط ۴ و ۵ متروی تهران و حومه به تماشاگران دربی خبر داد. ناطقان: بر اساس اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه آماده است تا در روز پنجشنبه (۱۷ بهمن ماه) تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و استقلال را جهت تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط ۵ مترو منتقل کند و در پایان مسابقه به مبادی اولیه بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این اعلام نود و دومین شهرآورد پایتخت در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود و تا پایان مسابقه و بازگشت کامل تماشاگران سرویس‌دهی ادامه خواهد داشت همچنین به منظور تسهیل تردد و رفاه حال مسافران و تماشاگران در صورت ازدحام جمعیت در ایستگاه ورزشگاه آزادی قطار فوق العاده نیز اعزام خواهد شد. منبع: مهر برچسب ها: مترو ، خدمات رسانی ، دربی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مترو خدمات رسانی دربی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت دوباره مترو تهران - کرج

به گزارش صدای ایران از ایرنا،  هادی زند روز چهارشنبه ضمن عذرخواهی و قدردانی از سعه صدر مسافران به علت حذف قطارهای تندرو خط پنج در روزهای اخیر به علت مشکل فنی گفت: از صبح امروز با پایان عملیات رفع اختلال سیستم علائم خط پنج، اعزام قطارهای تندرو نیز طبق برنامه زمان‌بندی در حال انجام است.

اعزام قطارهای تندرو در خط پنج مترو تهران و حومه از صبح دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه به علت اختلال در سیستم علائم تا امروز متوقف شده بود که با رفع این اختلال، اعزام قطارهای تندرو طبق برنامه زمان‌بندی از صبح امروز انجام می‌شود.

خط پنج مترو تهران و حومه از ایستگاه صادقیه تهران آغاز و تا گلشهر کرج امتداد دارد.

این خط در سال ۱۳۷۷ مورد بهره برداری قرار گرفت و اولین خط قابل افتتاح در ناوگان مترو تهران و حومه محسوب می شود.

هم اکنون ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط فعال است.

دیگر خبرها

  • حرکت دوباره مترو تهران - کرج
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است