Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: خوزستان معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: با توجه به هیات حاکمه و به ویژه رئیس جمهور غیرقابل پیش‌بینی آمریکا که شدیدترین تحریم‌ها را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اعمال می‌کنند، حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند معنادار باشد.

حسینعلی امیری امروز (۱۶ بهمن‌ماه) در حاشیه دیدار با آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: وظیفه خود دانستم که در سفر دو روزه خود به خوزستان، خدمت آیت‌الله موسوی جزایری برسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله موسوی جزایری حق بسیار زیادی بر انقلاب و به ویژه بر خوزستان و بر همه دارد. سال‌هایی که در استان خوزستان کار خدمتگزاری را داشتم، همیشه از رهنمودهای ایشان استفاده می‌کردیم. اکنون نیز با توجه به موقعیت علمی که ایشان در منطقه دارد، همیشه از رهنمودهای وی استفاده کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: به هر حال خدمت آیت‌الله موسوی جزایری رسیدم تا ضمن استفاده از رهنمودهایشان، اگر پیغامی برای رئیس جمهور داشتند و مطلبی را لازم دانستند، در دولت مطرح کنیم. مثل همیشه نیز از صحبت‌های ایشان استفاده کردیم. همیشه از توصیه‌های اخلاقی آیت‌الله موسوی جزایری و دلسوزی که همیشه در حق مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران داشته و دارند نیز استفاده کرده‌ایم.

معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص طرح‌هایی که در سفر دور روزه وی به افتتاح می‌رسند نیز گفت: تعداد قابل توجهی طرح و پروژه توسط دستگاه های اجرایی استان خوزستان آماده شده است که در شهرستان‌های اهواز، شوشتر و آبادان هستند. این پروژه‌ها با رویکرد اقتصاد مقاومتی طراحی و آماده شده‌اند.

وی همچنین در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد: در شرایط خیلی خاصی هستیم و با توجه به هیات حاکمه و به ویژه رئیس جمهور غیرقابل پیش‌بینی آمریکا که شدیدترین تحریم‌ها را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اعمال می‌کنند، حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند معنادار باشد.

وی با بیان این‌که دولت مجری بی‌طرف انتخابات است، گفت: ما معتقدیم که اگر همه مردم پای صندق‌های رأی بیایند، حضور و مشارکت حداکثری مردم، احزاب سیاسی با هر ذوق و سلیقه سیاسی و اقوام، می‌تواند انتخابات پرشور و باشکوهی را رقم بزنند و مشارکت حداکثری می‌تواند دشمنان نظام ما را ناامید کند و همانطور که امروز نیز مقام معظم رهبری در بیانات خود توصیه کردند، ان‌شاءالله مشارکت حداکثری رقم خواهد خورد.

منبع: فردا

کلیدواژه: حسینعلی امیری انتخابات مردم نظام جمهوری اسلامی ایران آیت الله موسوی جزایری مشارکت حداکثری رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مهم و معنادار شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای اسرائیلی + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از خبرگزاری «شهاب»، گردان‌های عزالدین القسام امروز (سه شنبه) در پیامی کوتاه خطاب به خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه، تاکید کرد: به دلیل منافع نتانیاهو فرزندان شما همچنان در اسارت هستند.

شاخه نظامی حماس همچنین در پیامی هشدار آمیز به صهیونیست‌ها به زبان های عربی و عبری خاطرنشان کرد: زمان درحال تمام شدن است و کابینه شما دروغ می‌گوید.

این پیام پس از آن ارسال شد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در جریان دیدار با خانواده‌های اسرای صهیونیست از آغاز حمله زمینی به «رفح» در جنوب نوار غزه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

خانواده‌های اسرای صهیونیست نگران کشته شدن فرزندان خود در صورت حمله ارتش رژیم اشغالگر به رفح هستند.

مقامات رژیم صهیونیستی مدتی است که تهدید به انجام حمله زمینی به رفح می‌کنند اما در نتیجه فشارهای بین‌المللی تا به این لحظه اقدام به این کار نکرده‌اند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت ۲۰۷ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۷ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

کد خبر 848440 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه اسرائیل فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • پیام مهم و معنادار شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای اسرائیلی + عکس
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • هشدار معنادار رشیدی کوچی درباره خطاهای استراتژیک و لجبازی عده ای خاص با مردم /دلم می سوزد...