Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمهدی هدایت در مراسم بهره برداری از ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس گفت: امروز بیش از ۱،۴۰۰ میلیارد تومان پروژه به اتمام رساندیم که با این افتتاح‌ها از مجموع ۸۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر پردیس تاکنون ۴۵ هزار واحد به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تا پایان اردیبهشت ۹۹، تعداد ۱۵ هزار واحد دیگر تحویل می‌شود که مجموعاً به ۶۰ هزار واحد می‌رسد و تا پایان شهریور ۹۹ نیز ۱۸ هزار واحد دیگر نیز افتتاح می‌شود. ۴ هزار و ۵۰۰ واحد هم به جاماندگان ثبت نام مسکن مهر اختصاص دارد که با توجه به اینکه ساخت آن‌ها از صفر شروع شده تا پایان سال ۹۹ به طول می‌انجامد؛ بنابراین پرونده مسکن مهر پردیس که آخرین پروژه مسکن مهر کشور است تا پایان سال ۹۹ بسته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل واحد‌های باقیمانده مسکن مهر منابع نیاز داریم که قرار نیست این منابع از محل بودجه و اعتبارات دولتی تأمین شود.

به گفته هدایت، محل تأمین این منابع به این شرح است:

هزار میلیارد تومان از محل منابع داخلی شرکت عمران شهر جدید پردیس که از فروش عرصه واحد‌های مسکن مهر به دست آمده است.

هزار میلیارد تومان از محل منابع تبصره ۸ قانون بودجه ۹۸ که نیاز به مصوبه بانک مرکزی دارد.

۸۰۰ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان که از بخش افزایش تسهیلات مسکن مهر از ۴۰ به ۵۰ میلیون تومان که بانک مسکن اعطا می‌کند تأمین خواهد شد.

هزار میلیارد تومان از محل تهاتر اراضی

۵۰۰ میلیارد تومان از محل قانون بودجه سال ۹۹،

۹۰۰ میلیارد تومان از محل درآمد شرکت عمران شهر جدید پردیس از بخش قرارداد پروژه‌های مشارکتی با قرارگاه خاتم و چند شرکت دیگر.

هدایت ادامه داد: امسال تاکنون هزار و ۸۶۲ میلیارد تومان پروژه عمرانی از محل تهاتر، تسهیلات بانکی، آورده‌های متقاضیان و پروژه‌های مشارکتی اجرا کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس درباره طرح ملی مسکن گفت: هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی این شهر جدید برای طرح ملی مسکن در نظر گرفته شده که از اراضی دولتی تأمین شده و اسناد آن‌ها به این پروژه تعلق می‌گیرد.

او افزود: تاکنون ۸ هزار و ۵۰۰ واحد از طرح ملی مسکن را برای ساخت به تعاونی‌ها واگذار کردیم و ساخت ۳ هزار واحد دیگر نیز به زودی به قرارگاه خاتم واگذار خواهد شد. تاکنون هزار و ۵۱۶ نفر از ثبت نام کنندگان، واجد شرایط طرح ملی مسکن در پردیس بوده‌اند.

هدایت با بیان اینکه انتخاب واحد مسکن مهر پردیس نیز به طور کامل به پایان رسیده و ۱۰ هزار نفری که انتخاب واحد نکرده بودند توانستند واحد‌های خود را برگزینند، گفت: تنها هزار و ۲۰۰ نفر باقی مانده که مشکل قضائی برای انتخاب واحد دارند.

هدایت توضیح داد: ساخت مترو شهر جدید پردیس نیز به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد. در همین راستا در هفته گذشته در نشستی با مسئولان قرارگاه خاتم قرارداد اجرای آن را به امضا رساندیم که به صورت مشارکت ۳۰ به ۷۰ درصد میان شرکت عمران شهر‌های جدید و قرارگاه خاتم به امضا رسید. این قرارداد نیاز به مصوبه هیئت دولت دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن مهر مسکن مهر پردیس هزار میلیارد تومان از محل شرکت عمران شهر جدید پردیس واحد مسکن مهر پردیس هزار و ۵۰۰ واحد هزار واحد دیگر قرارگاه خاتم طرح ملی مسکن انتخاب واحد خواهد شد تا پایان ۱۰ هزار سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکس پو۲۰۲۴ در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال اهم افزایش خواهد یافت. آ

قامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

کد خبر 6092633

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • پرونده ب_ز بسته شد؛ حالا نوبت به کرسنت است
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد