Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی گفت: با وجود ادعا‌های واهی آمریکا که مواد دارویی و غذایی تحریم نیست، راه هرگونه نقل و انتقال بانکی در این زمینه را بستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه توئیترش نوشت: «علیرغم ادعا‌های واهی آمریکا که مواد دارویی و غذایی تحریم نیستند؛ عملا راه هرگونه نقل و انتقال بانکی را در این زمینه بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با راه اندازی کانال به اصطلاح بشردوستانه برای تامین اقلام دارویی رسما تایید کردند این ادعا پوچ و خلاف رای دیوان بین المللی دادگستری بوده و دارو و غذا هم تحریم است، در حالی که نباید باشد.»/

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ایام الله دهه فجر معامله قرن جشنواره فیلم فجر اردبیل قرآن کریم سخنگو سخنگوی وزارت امور خارجه سخنگوی وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی نشان از ادعای دروغین آزادی بیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رفتار وحشیانه و غیر انسانی پلیس با دانشجویان معترض آمریکایی؛ ادعای دروغین وجود آزادی بیان در این کشور را بر همگان آشکار کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این موج ضدصهیونیستی چنان زلزله‌ای در جهان به راه انداخته که نیرو‌های پلیس و گارد ملی آمریکا با خشونت تمام به صحنه آمده‌اند تا این قیام بی‌سابقه را خنثی کنند، اما این اتفاقات نتیجه عکس داده و دیگر دانشگاه‌های جهان هم به کمپین اعتراضی آمریکایی‌ها پیوسته‌اند.

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • «همتی» در نقاب رییس بانک مرکزی سوئیس/سلطان چاپ پول چه کرد؟
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است
  • اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • دویچه‌وله: تحریم‌ها ناکارآمد است اما غرب ناچار است تحریم کند!
  • ادعای ناظران درباره اصابت موشک ساخت کره‌شمالی به خارکیف اوکراین
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی نشان از ادعای دروغین آزادی بیان
  • ادعای وزیر امور خارجه انگلیس درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس