Web Analytics Made Easy - Statcounter

قسمت دوم مصاحبه مفصل اودیون ایگالو را می خوانید.

طرفداری- اودیون ایگالو، مهاجم جدید منچستریونایتد، پس از امضای قرارداد رسمی خود با این باشگاه مصاحبه مفصل اما جذابی را انجام داده است.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، اودیون ایگالو در مصاحبه خود پس از ثبت قرارداد رسمی با باشگاه منچستریونایتد به برخی از پرسش ها پاسخ می دهد که در زیر این پرسش و پاسخ ها را می خوانید:

عکس العمل خانواده و دوستانت پس از بازگشت تو به خانه چطور بود؟

دیوانه کننده بود زیرا در طی چند روز گذشته تمامی اخبار درباره انتقال من به منچستریونایتد شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی در خیابانی که من در آنجا بزرگ شده ام، مردم در آنجا در حال جشن و شادی انتقال من به منچستریونایتد بودند. آن ها ویدیوی جشن خود را برای من ارسال کردند و من فقط خندیدم و خوشحال شدم زیرا بسیاری از آن ها طرفدار منچستریونایتد هستند و برخی دیگر از آن ها طرفدار تیم های دیگر لیگ برتر هستند. آن ها گفتند که دلیل این شادی ها، انتقال من به یونایتد است. آن ها یک پایگاه هوادارای بسیار بزرگ در نیجریه دارند. من از بابت تمامی این اتفاقات خوشحال هستم.

چه قدر مشتاق بازی در کنار دیگر مهاجمان تیم هستی؟ مارکوس رشفورد، آنتونی مارسیال و میسون گرینوود چطور تو را تحت تاثیر قرار می دهند و چه قدر هیجان زده‌ای تا با آن ها بازی کنی؟ 

آن ها بازیکنان خوبی هستند. گرینوود بازیکن بسیار خوبی است، یک بازیکن جوان که پای چپ خیلی خوبی دارد. من برخی از بازی های گرینوود را تماشا کرده ام. مارسیال بسیار ماهر است، او می تواند با توپ جادو کند! رشفورد هم برای من و در حال حاضر اگر بهترین نباشد، یکی از بهترین بازیکنان در اروپا است. رشفورد خوب کار می کند، سریع است، تکنیک خوبی دارد اما اکنون متاسفانه مصدوم است و من مشتاق بازی کردن در کنار او هستم زیرا او بازیکن فوق العاده ای است. بنابراین، به نظر من بازی کردن در کنار این مهاجمان یک پوئن مثبت برای تیم است تا با این بچه ها سخت کار کنیم تا مطمئن شویم که فصل را به بهترین شکل ممکن به اتمام برسانیم.

بسیاری از هواداران ما بازی های تو را در انگلیس، ایتالیا و چین دیده اند و تو عملکرد خوبی داشتی. اما برای کسانی که بازی های تو را ندیده اند، خودت را به عنوان یک بازیکن چگونه توصیف می کنی؟ 

خوب؛ چیز‌های زیادی برای توصیف من وجود ندارد. من خیلی سریع هستم، ماهر هستم، قوی هستم، تکنیک های خوبی دارم و می توانم راه خود را در زمین بازی پیدا کنم و هنگامی که من شروع به کار کنم فقط باید به بازی کردن ادامه دهم و با تیم هماهنگ شوم تا همه چیز به خوبی پیش برود.

با توجه به خصوصیاتی که می توانی به ترکیب یونایتد در خط حمله اضافه کنی و من هم فکر می کنم که تو یک مهاجم فیزیکی هستی، با توجه به اشتیاق زیاد خود، به نظرت می توانی چیزی را برای یونایتد به ارمغان بیاوری؟ 

بله زیرا گاهی اوقات بازی های یونایتد را تماشا می کنم. آن ها به مهاجمی نیاز دارند تا در مناطق مرکزی بماند اما مارسیال تمایل دارد به کناره ها برود و رشفورد هم چنین تمایلی دارد. بنابراین شما به کسی نیاز دارید تا در مرکز خط حمله بتواند توپ را نگه دارد و حفظ کند. بنابراین آن ها به یک مهاجم فیزیکی در خط حمله خود نیاز دارند تا بتواند توپ را حفظ کند و بتواند در برخی مواقع بدن بگذارد و حرکاتی را انجام دهد که من معتقدم اگر همه چیز به خوبی پیش برود، من می توانم این قابلیت ها را به تیم اضافه کنم.

در واتفورد، تو یک همکاری فوق العاده با تروی دینی داشتی. آیا ترجیح می دهی تا در خط حمله با یک نفر دیگر همکاری کنی یا ترجیح می دهی به صورت تک مهاجم مانند دوران خود در چین بازی کنی؟ کدام یک را بیشتر دوست داری؟ 

من به عنوان یک مهاجم در موقعیت های مختلفی بازی کرده ام. من با تروی دینی بازی کرده ام و به خوبی همدیگر را درک می کردیم زیرا از زمان بازی در چمپیونشیپ تا صعود به لیگ برتر، ما با یکدیگر همبازی بوده ایم. در چین من به عنوان یک تک مهاجم بازی کردم. حتی در تیم ملی نیز من به عنوان تک مهاجم بازی کردم. بنابراین بستگی به این دارد که سرمربی با چه شیوه ای بازی کند. پس از مشخص شدن سبک بازی، من با بازی کردن در کنار کسی دیگر مشکلی ندارم.

تو در مورد عشق خود به منچستریونایتد صحبت کردی اما هنگامی که در تیم واتفورد و در مقابل منچستریونایتد بازی می کردی چه احساسی پیدا کردی؟ بازی در مقابل منچستریونایتد چطور بود؟

می توانم بازی در اولدترافورد را به خاطر بیاورم. در آن بازی ما با نتیجه 1-0 شکست خوردیم اما آن بازی برای من بسیار عاطفی و احساسی بود. به یاد می آورم که تروی دینی به من می گفت که: تو باید آرام بگیری! من مشتاق گلزنی مقابل منچستریونایتد بودم. حتی برخی توپ ها در نزدیکی محوطه جریمه بود و قرار بود که من آن توپ ها را پاس بدهم اما من خواهان شوت کردن بودم، من می خواستم خودم گل بزنم و دینی از این بابت خوشحال نبود. باید آن توپ ها را پاس می دادم اما شور و اشتیاق زیادی وجود داشت زیرا من می خواستم با گل زدن به باشگاه دوران کودکی ام کاری تاریخی را انجام دهم، باشگاهی که من در هنگام جوانی از آن طرفداری می کردم. این اشتیاقی بود که من در بازی خود در برابر یونایتد داشتم و اکنون من برای این باشگاه بازی خواهم کرد. بنابراین امیدوارم تا اجازه ندهم احساساتم مانع از آنچه که می خواهم برای این باشگاه انجام دهم شود.

آیا بازی کردن در مقابل تیم دوران کودکی خود حس عجیبی دارد؟ زیرا از یک طرف می خواهی تا آن تیم خوب عمل کند و به نتیجه برسد و از طرفی دیگر دوست داری تا خودت را نشان بدهی تا آن تیم تو را خریداری کند... 

بله، زیرا در آن زمان من برای واتفورد بازی می کردم و باید کار خودم را انجام می دادم چون با آن ها قرارداد داشتم و از انجام این کار (متعهد بودن به واتفورد) خوشحال هستم. می خواستم گل بزنم، می خواستم با گلزنی در مقابل یونایتد تاریخسازی کنم اما همچنان در خارج از میدان از آن ها حمایت می کردم، بازی های آن ها را تماشا می کردم و مشاهده می کردم که آن ها در حال انجام چه کاری هستند.

در دوران حرفه ای خود، تو در پیروزی معروف 3-0 واتفورد در مقابل لیورپول موفق به ثبت دو گل شدی و همچنین موفق به حذف آرسنال از رقابت های جام حذفی شدی و در اسپانیا نیز در مقابل اتلتیکو و بارسلونا گلزنی کرده ای. آیا گل مورد علاقه تو در مقابل این تیم ها به ثمر رسیده یا گل مورد علاقه تو در مقابل تیمی دیگر به ثمر رسیده؟ 

بله؛ من می خواهم بگویم که گلزنی در برابر تیم های بزرگ همیشه خوب است اما یکی از گل های مورد علاقه من، اولین گل من در لیگ برتر انگلیس است زیرا من همیشه آرزوی بازی در لیگ برتر را داشتم و در اولین بازی در لیگ برتر، در برابر اورتون در گودیسون پارک، من به میدان آمدم و اولین گل خود را به ثمر رساندم. به نظر من آن گل، گل مورد علاقه من بود.

به عنوان یک هوادار منچستریونایتد، به ثمر رساندن دو گل در برابر لیورپول نیز خاص است... 

ما در زمین خودمان در برابر لیورپول بازی کردیم و من دو گل به ثمر رساندم و آن بازی را 0-3 بردیم. آن بازی فوق العاده بود زیرا هیچکس تصور نمی کرد که واتفورد بتواند لیورپول را شکست دهد زیرا آن ها تیم بزرگی هستند. این (بازی در برابر لیورپول) یکی از بهترین لحظات در زندگی و دوران حرفه ای من بوده است.

در مورد تجربه خود از بازی کردن در کشور چین برای ما بگو... 

تجربه خوبی برای من بود زیرا من در نروژ، اسپانیا، ایتالیا، انگلیس و چین بازی کرده ام و بازی کردن در کشور چین یک فرهنگ متفاوت، سبک زندگی متفاوت و فوتبال متفاوتی بود. لیگ چین هنوز هم در حال رشد است. به لحاظ فوتبالی چین خیلی عقب مانده است اما آن ها تلاش می کنند تا سال به سال بهتر شوند و من این را می دانم. اما قرار نیست که لیگ چین با لیگ برتر انگلیس مقایسه شود زیرا لیگ برتر بهترین لیگ جهان است. برای من، لیگ برتر بهترین است و به عقیده من هیچ لیگ دیگری به آن نزدیک هم نیست.

ما می دانیم که منچستریونایتد در آن بخش از جهان (چین) طرفداران فوق العاده‌ای دارد. آیا زمانی که تو در آنجا بودی همچنان یونایتد را دنبال می کردی؟ 

بله زیرا بسیاری از مترجمان و برخی دیگر از بچه هایی که در شانگهای کار می کردند از هوادارن منچستریونایتد بودند و به من می گفتند: لطفا به آنجا (منچستریونایتد) برو و به خوبی کار کن سپس به اینجا بازگرد زیرا ما از بازگشت تو خوشحال خواهیم شد. من هم به آن ها می گفتم: نگران نباشید، من این کار را خواهم کرد.

البته در این فصل هدف های زیادی همچون کسب رتبه چهارم، کسب جام حذفی و لیگ اروپا وجود دارد که باید برای آن ها بازی کنیم. به عنوان یک هوادار منچستریونایتد، کسب یک جام برای تو چه معنایی خواهد داشت؟ 

Wow! من نمی دانم در این مورد چه بگویم. زیرا در حال حاضر صحبت کردن درباره کسب جام با زمانی که جام کسب می شود متفاوت است. هنگامی که موفق به کسب یک جام می شوید، احساس شادی و خوشبختی می کنید. بنابراین این (کسب جام ها) یک تجربه مادام العمر در زندگی خواهد بود. این اتفاق خواهد افتاد و من می خواهم تا از سال های زندگی من به خوبی یاد شود زیرا قرار نیست تا من فقط برای منچستریونایتد بازی کنم بلکه قرار است با این تیم جام های مختلفی را کسب کنم. کسب جام با منچستریونایتد می تواند جزو متفاوت ترین خاطرات زندگی من باشد.

در پایان، می خواهم بدانم که آیا قبل از اولین بازی خود برای منچستریونایتد، پیامی برای هواداران این تیم در سراسر جهان داری؟ 

بله، من می خواهم از تمامی کسانی که پس از پیوستنم به منچستریونایتد برای من پیام هایی را ارسال کردند تشکر کنم. خوشحالم که اینجا هستم، خوشحالم که بازیکن منچستریونایتد هستم. مشتاقانه منتظر بازی هستم و قول می دهم که از اولین روزی که پیراهن این باشگاه را بر تن کردم تا آخرین روز حضورم در باشگاه، بیشترین تلاش خود را انجام دهم. قول می دهم تا به مسیر درست منچستریونایتد چیزی را اضافه کنم تا مطمئن شوم فصل برای یونایتد به خوبی به اتمام می رسد. از شما بچه ها متشکرم و امیدوارم خداوند شما را حفظ کند.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت های جیمی کرگر در مورد آینده محمد صلاح در دوران جدید لیورپول / فیلم

صحبت های جیمی کرگر در مورد آینده محمد صلاح در دوران جدید لیورپول را مشاهده می کنید.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • صحبت های جیمی کرگر در مورد آینده محمد صلاح در دوران جدید لیورپول / فیلم
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • به بهانه الکلاسیکوی ایران؛ بریس نیکبخت و ضربه سر کریم باقری مقابل سپاهان / فیلم
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده