Web Analytics Made Easy - Statcounter

از 20 بهمن ماه، ثبت نام آزمون فوق العاده سنجش مهارت برای متقاضیان تفاهم نامه های(صنعت ساختمان، قالی بافان و بافندگان فرش و صنایع دستی کد دار) همزمان با آزمون هماهنگ مورخ هشتم اسفند ماه 98 آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار برنا زا اهواز به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مدیر کل دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای سازمان با اعلام این خبر اظهار کرد: پیرو درخواست کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی کشور و برخی استان ها در خصوص برگزاری یک نوبت آزمون فوق العاده در سال جاری برای متقاضیان تفاهم نامه ها(صنعت ساختمان، قالی بافان و بافندگان فرش و صنایع دستی کد دار) هشتم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن کشاورز گفت: ثبت نام آزمون متقاضیان از تاریخ 20 بهمن ماه تا 25 بهمن از طریق پورتال سازمان انجام می شود و متفاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی آزمون های داوطلبان آزاد(ادواری)به آدرس http://advari.irantvto.ir  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

او زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون را از تاریخ 29 بهمن ماه سال جاری تا 7 اسفند ماه اعلام کرد.

مدیر کل دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای سازمان فنی و حرفه ایی کشور در پایان بیان کرد: پس از ثبت نام، تغییر مشخصات شناسنامه ای، حرفه و محل آزمون امکانپذیر نیست و محل برگزاری آزمون هم زمان با دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سایت فوق اعلام خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنایع دستی آزمون صنعت ساختمان برنا خوزستان فنی حرفه ایی بافندگان فرش قالی بافان آزمون فوق العاده هشتم اسفند ماه سنجش مهارت بهمن ماه سال جاری ثبت نام حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد

جلال عرب خردمند معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد خبر از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی داد و گفت: این آزمون در هفت حوزه امتحانی صبح روز جمعه ۱۴ اردی بهشت ماه سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در حوزه‌های شهرستان‌های ابرکوه، اردکان، میبد، بافق، مروست، مهریز و دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

نماینده سازمان امور ادرای و استخدامی کشور در استان یزد، گفت: این آزمون شامل مربی امور تربیت بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی است و در مجموع ۵ هزار و ۶۱۶ نفرثبت نام کرده که ۸۷ درصد زن و ۲۳ درصد آن مردان هستند.

عرب خردمند بیان داشت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی توسط سازمان جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد و در استان‌ها نیز نظارت بر این آزمون از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد همچنین گفت: آزمون استخدامی ویژه مشاغل دبیری و هنر آموز نیز ۲۸ اردی بهشت ماه در استان یزد برگزار خواهد شد.

عرب خردمند بیان داشت: با اعلام نتایج آزمون آموزگاری و استثنایی، مقدمات لازم از سوی آموزش و پروش استان برای شرکت معرفی شدگان به کانون‌های ارزیابی جهت بررسی صلاحیت و شایستگی‌های مرتبط با احراز شغل معلمی در حال انجام است و برگزیدگان نهایی این آزمون‌ها از ابتدای مهرماه سالجاری در کلاس‌های درس مدارس شروع بکار خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند