Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: با توجه به هیات حاکمه و به ویژه رئیس جمهور غیرقابل پیش‌بینی آمریکا که شدیدترین تحریم‌ها را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اعمال می‌کنند، حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند معنادار باشد.
به گزارش خرداد ،حسینعلی امیری امروز (۱۶ بهمن‌ماه) در حاشیه دیدار با آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: وظیفه خود دانستم که در سفر دو روزه خود به خوزستان، خدمت آیت‌الله موسوی جزایری برسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله موسوی جزایری حق بسیار زیادی بر انقلاب و به ویژه بر خوزستان و بر همه دارد. سال‌هایی که در استان خوزستان کار خدمتگزاری را داشتم، همیشه از رهنمودهای ایشان استفاده می‌کردیم. اکنون نیز با توجه به موقعیت علمی که ایشان در منطقه دارد، همیشه از رهنمودهای وی استفاده کرده‌ایم.
به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: به هر حال خدمت آیت‌الله موسوی جزایری رسیدم تا ضمن استفاده از رهنمودهایشان، اگر پیغامی برای رئیس جمهور داشتند و مطلبی را لازم دانستند، در دولت مطرح کنیم. مثل همیشه نیز از صحبت‌های ایشان استفاده کردیم. همیشه از توصیه‌های اخلاقی آیت‌الله موسوی جزایری و دلسوزی که همیشه در حق مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران داشته و دارند نیز استفاده کرده‌ایم.
معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص طرح‌هایی که در سفر دور روزه وی به افتتاح می‌رسند نیز گفت: تعداد قابل توجهی طرح و پروژه توسط دستگاه های اجرایی استان خوزستان آماده شده است که در شهرستان‌های اهواز، شوشتر و آبادان هستند. این پروژه‌ها با رویکرد اقتصاد مقاومتی طراحی و آماده شده‌اند.
وی همچنین در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد: در شرایط خیلی خاصی هستیم و با توجه به هیات حاکمه و به ویژه رئیس جمهور غیرقابل پیش‌بینی آمریکا که شدیدترین تحریم‌ها را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اعمال می‌کنند، حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند معنادار باشد.
وی با بیان این‌که دولت مجری بی‌طرف انتخابات است، گفت: ما معتقدیم که اگر همه مردم پای صندق‌های رأی بیایند، حضور و مشارکت حداکثری مردم، احزاب سیاسی با هر ذوق و سلیقه سیاسی و اقوام، می‌تواند انتخابات پرشور و باشکوهی را رقم بزنند و مشارکت حداکثری می‌تواند دشمنان نظام ما را ناامید کند و همانطور که امروز نیز مقام معظم رهبری در بیانات خود توصیه کردند، ان‌شاءالله مشارکت حداکثری رقم خواهد خورد. برچسب ها: حسینعلی امیری ، انتخابات

منبع: خرداد

کلیدواژه: حسینعلی امیری انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران آیت الله موسوی جزایری معاون پارلمانی مشارکت حداکثری رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور

 سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکس پو۲۰۲۴  با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار قم افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

آقامیری تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال اهم افزایش خواهد یافت. 

استاندار قم با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

آقامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

استاندار قم بیان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود