Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، به مناسبت فرارسیدن چهل‌ویکمین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی، در راستای تببین مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تمرکز ویژه بر پی رنگ «هویت ایرانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی» در این بیانیه، نشست تخصصی با همین عنوان از سوی رایزنی فرهنگی ایران در رُم و با مشارکت مرکز مطالعات بین‌المللی خانه دانایی در محل این مرکز، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام ابوالفضل امامی با ارایه مقاله «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پس از شهادت سردار سلیمانی»، انقلاب اسلامی را آغازگر عصر نوینی در تاریخ معاصر جهان از حیث مقاومت در مقابل استکبار جهانی معرفی و تعلق به جبهه مقاومت در این مقابله را، مایه غرور هویت ایرانی ارزیابی و ساختار نوین صف آرایی این جبهه پس از شهادت سردار سلیمانی را تشریح کرد.

و پائولو بورگونیونه سخنرانان بعدی این نشست که اخیرا کتاب «تاریخ جایگرین ایران اسلامی از انقلاب امام خمینی(ره) تا روزگار ما» (2019 - 1979 م.) را به رشته تحریر درآورده نیز طی سخنانی، گزارش مختصری از محتوای کتاب خود با موضوع تاریخ اجمالی چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی ارایه کرد.

در پایان این جلسه که مدیریت آن به عهده خانم هانیه ترکیان بود، طرح پرسش و پاسخ بین شرکت‌کنندگان و اساتید حاضر در جلسه برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: انقلاب اسلامی هویت ایرانی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با شب شهادت امام صادق(ع) مراسم عزاداری در میدان شهرری برگزار می شود.

براساس این گزارش، مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع)عصر امروز و از ساعت ۱۶ با حضور مداحان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • جنبش‌های سده‌های دوم و سوم هجری بیش‌تر تقابل ایرانی – ایرانی بود نه ایرانی - عربی
  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • تمدن ایرانی-اسلامی از عرصه جهانی حذف‌شدنی نیست
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک