Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@15:55:13 GMT

ملی‌پوش ایران با پرچم امارات به تکواندو بازگشت!

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۰۷۵۳

ملی‌پوش ایران با پرچم امارات به تکواندو بازگشت!

آفتاب‌‌نیوز :

یعقوبی پیش از این مسابقات نیز در تورنمنت عرب اوپن امارات حاضر شده و در این مسابقات نیز به مدال طلا دست یافته بود.

نکته جالب در خصوص حضور ابوالفضل یعقوبی در تورنمنت فجیره، ثبت‌نام او با پرچم امارات بود. این در حالی است که آخرین حضور رسمی یعقوبی در تیم ملی تکواندو ایران، مسابقات فینال گرندپری سال ۲۰۱۸ در امارات بود که موفق به کسب مدال نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین مدال این تکواندوکار نیز در همین سال و اولین مرحله مسابقات گرندپری در شهر منچستر بود که موفق شد به مدال برنز دست پیدا کند.

به نظر می‌رسد با توجه به عدم دوری ۳ ساله یعقوبی از تیم ملی تکواندو ایران، حضور او در مسابقات فجیره و ثبت‌نام با پرچم امارات اقدامی غیرقانونی از سوی این کشور بوده است. با این شرایط باید منتظر تصمیم یعقوبی برای آینده ورزشی خود در روز‌های آینده ماند.

یعقوبی در سال ۲۰۱۲ در مسابقات جهانی نوجوانان جهان در شرم الشیخ به مدال طلا رسید و نخستین مدال خود را برای تکواندو ایران کسب کرد و در المپیک نوجوانان ۲۰۱۳ نیز در چین به مدال نقره رسید. او در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ چیلیابینسک روسیه موفق به کسب مدال برنز جهان در رده بزرگسالان شد و در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ در مانیل فیلیپین به مدال نقره دست یافت.

ملی‌پوش سابق تکواندو ایران مدال طلای المپیک دانشجویان جهان در سال ۲۰۱۵ و مدال نقره و سه مدال برنز از مسابقات گرندپری را نیز در کارنامه خود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ابوالفضل یعقوبی تکواندو امارات پرچم امارات تکواندو ایران مدال برنز مدال نقره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد که استاد فیده سینا موحد در دور نخست جدول اساتید از سد حریف خود استاد بین‌المللی بانوان آلوآ نورمن از قزاقستان عبور کرد.

قهرمان شطرنج خوزستان در دور دوم با استاد بزرگ ونکاتا رامان از هندوستان دیدار می‌کند.

سینا موحد برای کسب دومین نورم استاد بزرگی در برابر اساتید نام آشنای شطرنج جهان در دبی در ۹ دور مسابقه  دست به مهره خواهد شد.

سوپر استاد بزرگ سید امین طباطبایی، استاد بین المللی مهدی غلامی اوریمی، استاد بین‌المللی آرش طاهباز، استاد بین المللی آرش داغلی، استاد بین‌المللی آراد نظری، استاد بین‌المللی سیدکیان پورموسوی دیگر شطرنج بازان کشورمان در این رقابت‌ها هستند.

۲۳۰ شطرنج باز دراین مسابقات به رقابت می‌پردازند.

مسابقات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات، بیست و چهارم اردیبهشت ماه با شناخت نفرات برتر به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • قهرمانی دونده ایران در تور جهانی امارات
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران 
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات